• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Springsteen

Ang suppar alvedon... har läst en studie.. (i o för sig för vuxna men skillnaden borde inte vara så stor för barn... ) Man tillgodogör sig bara 30% av suppen (har bara hört att de gäller paracetamol, kan inte svara på om de gäller alla suppar) gentemot en tablett/mixtur.. så om ni använder suppar för att vara säkra på att barnet får i sig tillräckligt så är ni inte alls säkra.. bättre med mixtur... (om inte barnet kräks.. för då vet ni i alla fall att barnet får i sig minst 30% om ni ger suppar) Så jag tänker använda mixtur... Detta är tyvärr inte särskilt känns inom sjukvården... men väldigt bra att känna till om man inte förstår varför de inte hjälper...

NÅn som sett MN på länge????

• Gravisen

här var det en del att läsa  I

Miidori..vill  man ha reda på nåt så e det juu bara att säåga till dig    värsta dektektiven h ha ha ha

hoppas att  bebberna tittar ut snart, inte skoj att gå över ´jag vet  12 dagar första gången o 15 med andra...

ps verkar ju så himla skoj så jag håller på att försöka få tag i ett program så man kanske kan lära sig lite 

kramar till er

• Gravisen

ja just det....verkar vara många som haft problem med mäklare
    denna som vi har kallar sig kg   har något dubbelnamn...ska verkligen bli skoj att se vad som händer i morgon 

• Pärlan81

Angeelica: Ja fy tusan för att städa! Här hemma är det 3 barn som stökar ner hihi. Fast nu har sambon faktiskt tagit golven idag, jihaaa!

• J e n n y A

Springsteen: Tack för tipset. Jag var och handla mixtur förut för jag använder helst den. Men jag brukar ha suppar hemma för om ett barn får feberkramp så är det bäst med suppar.
    Min lillebror hade feberkramp när han va liten så jag är lite nojjig över det. Lite löjligt kanske.

• Calylite

Får ja va med?
    BF 20/7 bor inte i Jkp men ska flytta är de tänkt.

• Springsteen
    J e n n y A skrev 2007-02-04 14:20:54 följande:
    Springsteen: Tack för tipset. Jag var och handla mixtur förut för jag använder helst den. Men jag brukar ha suppar hemma för om ett barn får feberkramp så är det bäst med suppar.Min lillebror hade feberkramp när han va liten så jag är lite nojjig över det. Lite löjligt kanske.
    Suppar är ju som sagt bra ibland... bättre me lite  än inget alls...
  • Kottten
    gravisen: håll oss uppdaterade om va som händer!!!!! *nyfiken*
  • Miidori

GRavisen: Ja det får du göra! vill veta vad som sker med huset'! KRAM

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping