• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Tintan

Hoppas ni får en trevlig kväll nu allihopa

Nu ska jag dra in till hudoteket och koppla av lite emd mina arbetskamrater och äta gott....

Kram på er allihopa

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Blondie 68

Miidori:
    Jag håller verkligen med dej. Tänk er 20 grader varmt å bebbarna kan krypa kräla sej fram i gröngräset, medans vi sitter å pimlat en massa kaffe å go saker.

Kotten:
    Jo den listan existera tyvärr. Hittade den på Ds tråden. Det e inte klokt. ja jag vet.

Jomi:
    Känner igen det där med att kämpa sej runt från rygg till mage. Min tös har gjort det några veckor nu. Å idag låg hon naken på en filt å thooooffs så rullade hon runt. Hon vart helt paralyserad. " gjorde jag detta" ????? Goa dom e...

Linslusen:
    GRATTIS !!!!!!

Tintan:
    Jag ska med Louise på hennes 3 månaders kontroll den 27:e Jag tror det emer jag som bävar för det. Hatar sprutor. Har sagt till sambon att han får ta den biten.... Men men Han jobbar säkert som vanligt, så då slipper han det med. Jag tror inte han tar ledigt för läkarbesök för tösen

• Pärlan81

Martina: Åh så mysigt det lät! Njut lite åt mig med!

• Kottten

Hur kommer de sig att man fastnar här hela tiden? Tänkte försöka plita ner en fl-berättelse juh, men lyckas inge vidare! Blir bara fast här o läser o skriver o kollar runt. Hopplöst, men trevligt!!!!!!

Annizsj: VÄLKOMMEN!

Trevlig kväll!!!! *gör ett nytt försök att skriva en fl-berättelse*

• Springsteen
    Medistra: Han hälsar 495kr i timmen haha...

Melim.. jag har tänkt börja nu efter efterkontrollen (22/2) på mamma barn gympan...

Gick de bra med sprutorna tintan???

Miidori

VI har gjort klart ändringarna och skickat in det... tog bara 5h inkl en kort lunch PUH!!!!! så får se hur många kommentarer vi får tillbaka..... Fundersam Men min uppsatskompis hänger på när vi promenerar nästa vecka...
    Nån mer som är buzzador... hämtade ut jos idag... mmm... fikat räddat en vecka till!!!

Ingen som känner för en liten stegräkningstävling`??? har börjat använda min igen (när byxorna tillåter den att räkna) och jag är mäkta imponerad att man går så mkt mer nu än innan man blev gravid... Hemma en dag och gick över 6000 annars kanske man kommit upp i 3000 om man hade tur!!!!
  • MELIM

Ingen annan som vet nåt om mamma-barnjympan? Kan man komma upp med barnvagn där överhuvudtaget??

• MELIM

.......och med "där" menar jag ju Friskis och Svettis, alltså

• MELIM

När började era kottar fästa blicken och le och sånt där?

Abbe log idag, men det var nog mest magen. Tänk så lätt man blir världens lyckligaste mamma ! Man längtar verkligen till de där framstegen!

• Miidori
    Springsteen: Skrattande =)...Jag är gärnan med på en stegräkningstävling :D..Men kan vi inte typ börja den 1 mars då eller något?..Så man kan hålla ltie mer koll på det..då kan man ju börja första dagen på den månaden!..Det skulle ju bara pusha att gå mer och mer..hehe :D:D Men hur ska vi lägga upp den tävlingen då?Göra en ny tråd då?Som du gjorde med listtråden då typ?

Är det nån mer som vill vara med på telefonlistan! Tänkte maila runt Listan till alla innan helgen i alla fall..!Skrattande

Snart börjar efterlyst och Insider :D:D..Så man lär ligga bänkad framför tv:n ikväll :):)...
  • Kesso

HEJ PÅ ER ALLA!

Hoppas att ni mår bra. Jag har varit ute i dag och gått. Det var skönt. Jag har kommit i gång fort efter min strocke. Men det känns ju i kroppen att den är inte som den var innan. Jag blir fortare trött.

Ha det bra alla.

KRAM

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping