• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Springsteen

Pärlan.. usch inte magsjuka... trist!!!

Huset var så där... fint men kändes inte helt rätt med hyresvärden han sa inte många ord och trädgården var både sådär och jättebra Fundersam så vi får se på de andra 2 vi ska titta på...

Gjorde en sån supergod kladdkaka med after8 igår som vi äter idag... klistrar in receptet i andra tråden...Ska definitivt ätas dagen efter och bör inte provsmakas vilket vi gjorde för då rinner den ganska bra

• Kesso

KOTTEN: Jag har gjort det för en stund sedan, kom på det. Vad söt du var med din mage. Jag läste också om din förlossningsberättelse. Det var intressant. Vad fort det gick.

• Kesso

SPRINGSTEEN: Den verkade god. Skrev ut receptet direkt. Ska testa och göra den någon dag. Jag tror att jag har smakat den och då var den god. TACK för receptet!

• Kottten
    miidori: tack!

Springsteen: trist! hoppas de andra e bättre då!!!!

Kesso: så då har du sett mig nu då... fast till vardags bär ja glasögon o e en rätt grå person... men törs inte lägga ut nåt sånt foto...

Nu sitter ja här o väntar på att Melvin ska behaga vakna igen. Har sovit sen halvtvå ungefär nu. Börjar bli tråkigt nu. Sambon e iväg o dömer fotboll så just nu e de ganska trist här... kanske skulle passa på att äta nåt då... har ju inte ätit nåt på hela dan!

Nu ska ja rusa in på svt:s hemsida o lyssna på kvällen låtar lite i förväg...

KRAAAAAAM ALLA!!!!
  • Pärlan81

Tack för krya på er hälsningarna!! Jag mår bättre som tur är. Verkar som jag fick en mild version. Men fy bara lite är hemskt det med! Nya tag tjejer!

Har med handsprit hemma, köpte det när vi fick Molly. Så det råder jag med till!!

Nu ska ja me se Beck Advokaten, hoppas den är bra!!! Om annat så däckar jag nog hehe.

Kramar på er!!!!

• Kesso

Go Kväll!

Nu har jag tittat på melodifestivalen. Känner mig nu trött. Är inte lika pigg på kvällarna nu längre. Ja, det är så sedan jag blev sjuk men ska nog bli bättre. Ska nu krypa ner gott i sängen min.

Sov gott alla!

• Pärlan81

Kesso: Hoppas du kryar på dig!!!! Tycker du har så gott mod! Natti på dig!

• Springsteen
    Vi får nog dopet som vi vill ha ändå

Min gamla doppräst är lite familjepräst och har döpt mig o min syster o några kusiner.. konfirmerat pappa o hans bröder o vigt mina föräldrar osv.. ställer gärna upp !!!! SÅ nu ska vi bara hitta en ledig kyrka och ett datum

måste bara säga de att jag är inte så kyrklig av mig i vanliga fall tycker att tråkiga gudstjänster är det värsta jag vet.. så tycker de är mycket bättre med ett litet personligt dop Så ingen tror att jag är superkristen och går i kyrkan jämt osv .. Inget ont om de som gör det.. men de är inte min grej.. dop konfirmation bröllop o begravning.. kanske en midnattsmässa.. (tycker inte att man ska fira jul om man inte vet varför..) de är det jag står för..

Hoppas att alla får sova gott.. Wilmer har varit jättekinkig idag.. skrikit mycket mer än brukligt för att vara han... sovit korta stunder bara.. men de verkar inte vara magknip.. så hoppas att jag oxå får sova.. sambon ska upp o jobba vid halv fem så vill ju inte gärna tvinga upp han..
  • Mammsing

Pärlan, skönt att du är piggare.

Kesso, krya på dig och ta hand om dig ordentligt.

Springsteen, kul att ni får ha dopet som ni vill. Hoppas att du har fått sova inatt.

• Småbarnsliv

Hejsan flickor.. Har idag ont i kroppen efter ölbowlingen, har visst en massa muskler som jag INTE visste om.
    Simon har feber med, fattade att något var på tok igår när han inte ville ha varken lördagsgodis eller cola hemma hos farmor & farfar...
    Så det blir ingen familjegympa för honom eller sambon idag.. Och förmodligen blir det väl att stanna hemma ifrån dagis... Orkar inte med mer sjuka nu...
    Han har väl gått max 5 dagar sedan juluppehållet....ja eller om det var 8, men det är ju inte mycket  

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping