• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Kesso

Go förmiddag!

I dag har jag legat länge ( Skönt). Men Vilma vaknade strax efter 7. Sedan tog det ett tag innan hon somnade om. Pappa fick ta hand om henne. I dag ska jag och familjen åka till svärfar och äta middag. Där efter åker vi till mina föräldrar och sover tills i morgon. Det ska bli roligt att få åka en sväng. Jag tror ju att jag orkar och kan vila under dagen. Jag hae ej varit hemma hos mor och far sedan jag blev sjuk.

Ha det så bra alla. Hoppas ni får en bra dag i dag och i morgon.

KRAM

• Angeelica83

Go morgon alla..

Oj oj idag är man seg kom inte hem förän sent i går kväll..
    men kalaset blev lyckat Skrattande alla var nöjda o glada o lilla Tifa va jätte snäll hela tiden lät sig  hållas o bäras runt av alla hehe... och så fick hon självklart massa fina presenter..
    hon fick sig en egen sjärna me..de  tyckte ja va fint..
    Jag beställde foto tårtor på Malmborgs och de kan jag verkligen rekomendera dom blev super fina...
    jag har lagt in lite kort från kalaset i mitt galleri om någon vill kika..

hur står de till me alla här då..? hoppas d är bra..

Pärlan: usch ja läste att du blivit magsjuk.. fy fy va hemskt de är väl bland de värsta man kan få... tycker syNd om dig.. hopps du är bättre nu iaf...

Ha en bra dag

kram kram

• Pärlan81

Hej hopp!

Idag är man bättre men lite illamående ibland. Men det går väl över snart!
    Tack för att ni bryr er ni är för söta Kyss!

Angeelica: Kikade på bilderna, vad fint det blev!!! Det med fotavtrycken på duken var ju jättefränt! SKa med ha namnkalas men till våren/sommarn.
    Hade ni bildspel? Vi har tänkt detmed hehe, var nån anna som hade det så det tyckte vi kunda passa som en liten rolig grej. 

Förstår att ni är lite sega, får man va! HIhi!

Hur mår ni annars alla? Haft en bra helg!

kram kram

• Miidori
    Pärlan: Jobbigt att ni haft magsjuka ;/...inte alls rolgit juhe://...Hoppas att ni blir friska och krya i alla fall!!

Angelicca:
    Vad roligt att det blev så lyckat, ska med gå in o kika på bilderna snart :D:D

Hoppas att alla har det bra! Här är det bara fín fint! Haft en bra helg..Tindras andra tand börjar komma upp nu, så hon har varit lite kinkig här i helgen..hehe :D..Så nu har hon 2 tänder hihi!!

hoppas att alla haft en relativt bra helg! KRAM
    Mamma Till Tindra 8/10-06
  • Pärlan81

Miidori: Tack vännen Det är som tur bara jag som haft det. Om inte barnen får av mig nu då. Kan säga att det var en mild fast ingen rolig version.

Hur har du det annars?

Ska ha sonen hemma hela veckan så det hinner passera på dagis. Usch jag har verkligen fobi för den där sjukan!!!!  Kram

• Angeelica83

Pärlan: ja vi hade bildspel de blev jätte bra va kul att sammanfatta hennes första halv år så.. alla träffar ju inte henne så ofta...

Miidori: åhh så gulligt, de är väl hur sött som helst när de ler sen och man ser två söta tänder... Flört

• Kottten

Hej svejs!

Det är verkligen söndag här idag! Sååå segt! O vädret tillåter inte några promenader heller... suck! Men mina tjejer kommer ju ida iaf så de livar upp stämningen lite grann!!!

Angelica: Superfina tårtor!!! O va jättemysigt me fotavtrycken!!! Va använde för färg till det?

Pärlan: fy o usch för magsjuka!!!! Hoppas de går åt rätt håll nu då!!!

Springsteen: Gött att ni får som ni vill!

Miidori: e de två små risgryn då? De e ju bara såååå sött!!!

Nu ska ja ge tova lite fika o så kom Melvins treåriga kusin på besök oxå... så de får bli lite fika till han me!

Kram kram

• Springsteen

Angelica: de var ju superfint!!! Kul med fotavtrycken Kanske snor några ideér sen

Har nu tittat på hus nr 2... känns som alla fuskar med o säga hur stort de är.. 4an igår kallar jag ju 3a med stor hall... 3an i dag så var 3e rummet ett passagerum... så de går ju inte riktigt att använda sista rummet om man behöver stänga om sig... Annars var de super mycket bättre idag än igår... Har ju ett till på tisdag så får vi se.. Har sagt ja till alla men verkar nog som att vi ska tacka nej om vi får dem...
    Ska kanske sätta in en bytesannons.. för nu lockar en 3-4a på torpa mycket mer

• Mammsing

Idag fick jag ett tragiskt besked, en barndomskompis är mycket svårt sjuk i cancer, de har gett henne några månader till. Vi har inte hört av varandra på massor av år men känner att jag skulle vilja göra det nu. Vet inte riktigt hur bara. Ett kort känns så opersonligt och ett samtal väl personligt. Tråkigt när en ung människa får en sån dålig prognos

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping