• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • tokfiorna

Blondie: Var ej igår..va i veckan i jp.. hej på ett tag ses senare alla

• Kesso

BLONDIE 68: Pappan och bebisen Oskar var på bild i tisdags i JP. Ja, det var en fin bild på dem. Det är starkt av honom att ställa upp. Det stog ju också i rubriken att mamma dog i samband med förlossningen. Det ryser i mig och man blir rörd.

• Miidori

jag tyckte oxå det var fruktansvärt att läsa det :/..man blev så illa till mods :/

Mamma Till Tindra 8/10-06
  • Kottten

Hej allihopa!

Idag har tidningen varit här o intervjuat. Fick nästa panik när bilen svängde in här... men de var helt okej som var här. Hon bad mig berätta o antecknade ner. Lite frågor ställde hon för att få en bra bild av hela förloppet, men hon lät mig berätt min historia. Kändes jättebra till slut. Hoppas nu bara att det skrivs helt okej oxå... skulle komma i morgon eller på måndag trodde hon. O ja som sa till mig själv att inte ställa upp på bild utan låta sambon o Melvin få stå för det... kunde ju inte säga nej när det väl gällde... suck! jag borde gån "lär-dig-att-säga-NEJ-kurs"... Nåja, nu e de gjort o försent att ångra sig

Kan även meddela att vi sovit "en hel natt"!!!! Melvin somnade runt halv ett efter mat o blöjbyte, o nästa gång han gnydde var klockan halvsju!!!!! Helt otroligt!! Tänk om det kan börja hålla i sig alla redan nu! *håller tummarna*

Ang. den där artikeln... E de nån som har tidningen kvar som skulle vilja klippa ut o spara? Skulle gärna läsa den när jag kan följa med o fika framöver. Fy va hemskt!!! Tur att det gick bra för dig Kesso!!!!!

Nu ska vi äta semla här!!!

kikar in senare igen!!!

KRAM >--- ---<

• Kesso

kotten:
    vad är det för annons i tidningen som du kommetr vara med? jag blev nyfiken och kommer givetvis läsa.
    håller med dig att det var verkligen tur att det gick som det gjorde för mig. tack och lov!

• tokfiorna

Tjingeling gott folk!!! Inte blev det några biljetter inte..passa på att bara skicka en hälsning till er innan sambon kommer från jobbet..tycker ju som alla andras äkta hälft att jag verkar mer intresserad av datorn än av honomFlört Men det är ju för att NI finns här
    Ha en underbar helg nu och va rädda om nära och kära, lovar att "hälsa på" lite i helgen.

• tokfiorna

Miidori: Glömde ju säga att hon är ju för HÄRLIG Tindra på din nya bild

• Miidori

Ha en bra helg alla!!..=)Ni är underbara

Tokfiorna Kyss..TACK så mycket!! KRAM

Mamma Till Tindra 8/10-06
  • Kottten
    Kesso: de e ingen annons... de ville helt enkelt göra en liten artikel om att Melvin e född i badrummet här hemma. Kanske har uttryckt mig dumt... Jag hojtar när den e i tidningen om du vill läsa... Ja, verkligen skönt att det har gått bra!!! Kan tänka mig att du fått en sån där riktigt funderare angående livet o allt nu...

Tänker alla ta helg nu eller???? Jag som blir "änka" nästan hela dan i mon juh... tur att ja får lite fikabesök iaf...

Kram alla goa människor här inne!!!! >--- ---<
  • J e n n y A

Hej på er alla!

Nu är jag tillbaka igen. Har varit toppen väder på Grancanaria.
    Har tyvärr inte hunnti och läsa igen allt man har missat. Men hoppas det är är bra med alla.
    Såg att kotten har fått en liten sötis. Grattis. Föddes han hemma? Hoppas allt gick bra i alla fall.

Ska försöka ta igen lite sen men det får bli senare.

Ha en en trevlig helg.....

Kram Jenny

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping