• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Kesso

Go kväll alla!

Ha en bra helg alla. Nu loggar jag ut mig. Vi ses igen

Kram till alla här det är gott att ha er och prata med.

• Kottten
    Jenny A: Japp, en Melvin kom till världen hemma i badrummet den 13!!! O det gick jättebra!!!! Finns en fl-berättelse i min blogg att läsa om du vill... Men hur var det nu då??? Ååååå va ja oxå skulle vilja åka dit igen!!!!! Har varit på gran canaria tre gånger o fullkomligt älskar det!!!!!!!!! Skriv o berätta när du hinner!!!!!!
  • tokfiorna

Haha Thullan..ser att du är ute!!! Lånade du brosans dator? kan meddela att jag mötte Thullan nyssGlad Ja inte blev det konsert men god pizza och nu ska vi se Becks senaste advokaten..FREDAGSMYYYYYYS!!!

• Thullan

Hej alla!!
    Usch vad ni skriver. Jag orkar inte läsa alla sidor
    Tack för Grattisen till Wilma hon blev så glad
    Imon blir det babysim igen, jobbigt att gå upp tidigt men Wilma har kul.
    Vi hörs
    Kram

• Thullan

Tokfiorna: Jag sitter på jobbets dator.

• tokfiorna

Ja men då har du att göraFlört Danne sa att han trodde inte det fanns någon mer som pratade så fort och mycket som jag men ack vad han bedrog sig..han sa att du vad oxå en av demGlad Va braaaaa

• Springsteen

Hej hej...
    Som vanligt mycket att läsa efter en dag ifrån datorn Dagen gick som vanligt i ett nafs

Nån mer som varit på Maxi idag?? trodde jag skulle få panik... hur mycket folk som helst... o folk kan verkligen inte köra kundvagn eller bil!!!!  Man är lika dum varje gång och åker den 25 (plus fredag) o handlar... har testat lite olika tider för att hitta när de är minst folk.. men har inte hittat den opitmala tiden än... Har i o för sig inte testat precis vid öppningstid än

VI har fått en visning till så nu har vi inbokat en i morron, en på söndag och en på tisdag Ena huset var dock flera som skulle komma o titta på... (kanske på de andra me.. ingen aning..) Men förstår inte varför man lockar än såå... de är ju sååå jobbigt att inte få de sen om man nu blir kär i de....

Hoppas alla får en bra helg !!! Har gansak fullt upp i morron så kanske inte hinner vara här så mycket då heller får lite abstinens

• Mammsing

Hejsan all goa glada tjejer, ha en riktigt skön helg!

• Miidori

Tokfiorna: vi har med sett Beck advokaterna idag ...hihihi!!

Mamma Till Tindra 8/10-06
  • Småbarnsliv

Hon som dog på förlossningen är en gammal klasskompis till mig, det som hände var att hennes kroppspulsådern sprack, iallafall hörsägen ifrån hennes grannar..

Känn så grymt, men tycker det är superfint att de var med i tidningen!

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping