• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Angeelica83

Kottten: ja de blev himmla fint me avtrycken.. ja köpte vanlig fot fär.. de finns på vanlig hobby affär...

Miidori: åhh gud ja glömde säga att vi gjort din taco paj.. den har vi lagt till bland våra recept nu.. den va verkligen jätte god..Räcka ut tungan

• Kottten
    Mammsing: Usch o fy!!!! livet är allt bra orättivst!!! Men kanske ett blombud... kanske inte de bästa heller men en fin bukett o ett kort som talar om att du tänker på henne... Eller har för mig att det även finns nallebud numer... kanske fånigt men om det finns en söt nalle med texten tänker på dig... Inte lätt det där!! Hoppas du kommer på något bra o fint iaf!!!!

Angelica: Ok, tack!! ska kika om ja hittar nåt i mon då.

Springsteen: så typiskt!!! Då får ni hoppas att de på tis e ok nu då!!!

Idag när tova kom från sin pappa så så ville ja ha en kram av henne självklart. Så hon rusade mot mig o ja lyfte upp henne o vi kramades så gott o länge. Så sa ja till henne: Å va mysigt att ja kan lyfta dig igen o vi kan kramas så här! Då tittade hon ner på magen o sa: Jaaaa, för vilken liten mage du har nu!! Gullungen!!!! Å andra sidan e den ju bra mycket mindre än när Melvin låg där i, o när de åkte till sin pappa förra söndan var de ju fortfarande rättt svullen... så visst har hon rätt även om den fortfarande e rätt "bullig" hihi Men glad blev ja ändå!!!!!
  • Miidori
    Angelicca: hehe jo jag vet..! Den är totalt underbar! :)..

jajemen två små riskorn, men den ena syns inte så jätte mycket, men dom växer så dom knakar! Nu gör jag storkok med pureer här..Hoppas att Tindra inte ratar det, för då har man grjejjat i onödan :/...

Undra hur det går för castle egentligen?..Man blir ju lite orolig nu när man inte hört något :/

mammsing: Fy vad hemskt, usch vad livet är orättvist :/..

Kottten: Barn är ju för härliga! :)

Springstten: Hoppas att ni hittar något snart som ni kan tänka er att bo i!=)

Pärlan: Jaa tur att dom inte fått det! Men sånt där sprider ju sig fort som bara den! Får verkligen hoppas att dom slipper det!
    Mamma Till Tindra 8/10-06
  • Springsteen

Mammsing.. jag tänkte oxå på en blombukett... o så kan du ju skriva ditt telnr eller nåt så är det upp till henne om hon vill ringa??!

• tokfiorna

Hallojsan!!! Mammsing: Va gräsligt..
    Springsteen: Ja torpa är ju fantastiktSkrattande Angeelica: Ser ju ut att varit en mysig tillställning och tårtorna var juuuvliga....i lördags på simmet så började de att dyka under vattnet med bebbarna på ryggen, såg så härligt ut..men siri får vänta tills hon blivit 6mån sa de men kanske Tifa på lör då?? Miidori: även vi gjorde din goda paj igår och åt resterna nyss mumma,tack för tipsetRäcka ut tungan Hur blir det med sången imorgon? Vilka ska med? Madde sa att vi skulle möta henne vid more coffee..Om någon ska med så "hojta till" hej sålänge..

• Angeelica83

tokfiorna: de dyket har vi redan gjort om de är de ja tror att de e...  de va kul, men dykningen stod patrick för. måste ju akta frillan vill ju inte se ut som ett  trollRäcka ut tungan
    han sa att de va ganska svårt för du kan ju inte simma med armana för dem håller du ju på lillan så de va svårt att ta sig fram, fick sjuta ifrån på väggen....

Jag ska inte me imorgon på sången ska upp till dalvik handlade om barnsäkerhet i bilen.
    bra att lyssna lite.. sen ska jag väga o mäta henne me..

nu ska jag bada min skrutta... roligt *plask plask*

Ha en bra kväll....

Kram AoT

• Miidori
    Tokfiorna: Vi kan ju mötas vid Ica ifall du vill! Vi ska ju möta madde vid cooffee vid kl 13.40 typ..

Saknar Tessan o Ebba som bara den nu...buhhuuuu! Tur att dom kommer hem idag! KRAM
  • Miidori

Riktigt fina bilder angelicca! Riktigt fint kalas ni hade KRAM!

• tokfiorna

YES att ni ska med Miidori..blev lite oroligFörvånad Va ju eeevigheter sedan jag såg er, hi, en vecka sedan. Vi ses väl halv där då? Två kompisar ska med oxå ,med deras barn, pojkar, DET behövs ju...Ska meddela att jag ska ha ett dunnis klädparty..en på babysimmet är värdinna, återkommer om tid..gå in och kika ni som inte vet vad det är www.dunnis.se
    Har köpt lite därifrån och är mycket nöjd med "kvallen". Shiit va lite jag varit här i helgenLedsen men nu blir det andra bullar..hoppas tessan å ebba ska med men det kollar väl du miidori?

• Miidori

Ja jag tror att dom ska med! ÄR till 99 % säker på det..! Jepp synes där vid hal 2 det blir jätte bra juhe! Jag har inte heller varit inne här så mycket i helgen, men det blir mer i veckan ...Ja det behövs verkligen pojkar, var ju bara 1 där sist, hehe! KRAM

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping