• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Ozzie

Kotten: Väntar med spänning på tidningsartikeln. Jag som har tidningen.

• jomi

Tackar för svaren....måste ju testa nåt när lillfis har ont i magen....

Trevlig kväll allihop,nu är det hockeydags för mig!!! Gooooo HV

Mamma till Wilma 061031
  • Mammsing

Vad kul att du bestämde dig för det Kottten. Säg till när det kommer med i tidningen.

Jag väntar själv på att vara med i en veckotidning, eftersom vi är så många på samma arbetsplats som fått barn. Ni kanske såg artikeln i Jp innan jul. Först tyckte jag att det var fånigt men sen mer som en rolig grej.

Miidori, tack för listan. Vad jobbar du med egentligen? Kankse stpr i pres. men minns inte det. Det ektiv det vore något, du som verkar vara så duktig på organisation ja i alla fall med listor och så.

Hoppas också att castle har sin bebbe nu.
    Nu vaknar lillan igen.

• Pärlan81

Gravisen: Samma sak här, vill ju gärna komma på fikorna med men inte så lätt när man har en liten vilding hihi. Så jag försöker varje vecka kunna. Om man får barnvakt vill säga. Men jag kommer nästa vecka ska verkligen försöka.

Välkommen Pillis!

Sen hoppas jag också Castle har sin lill* nu!!!

Nu ska ja mysa me sambon.

Kram på er!!!

• Kottten
    Ozzie: va kul! såg du mina tjejer me Melvin i tisdags då??? klart du inte gjorde eftersom du inte visste att de va dom... hihi...
  • Gravisen

hej hej!!

ja när vi kommit in i huset ska ni all få komma på fik  LOVAR...

o fika på ikea låter kanon ef de har en liten lekhörna där ju...perfekt.....

Pillis: VÄLKOMMEN HIT 

Pärlan: vore ju skoj om din e me till Miidori  för då kav ju våra leka me varnn ju 

Kotten: vad spännande det ska bli att läsa

karm  på er

• Miidori
    Ozzie: hehe ...Det märker vi..hihih!! det enda är nog problemet med alla barnvagnar! Men det ska jag nog lösa..inga probs! ..
    Mamma Till Tindra 8/10-06
  • Tintan

Hej allihopa hemma efter en heldag på ikea,städning i den nya lägenheten och nu en massa kvar här hemma att göra...
    *suck* känner mig riktigt sliten nu, önskar bara att allt var över nu och man är inne i den nya lyan.
    Handlade en massa idag så skoj
    Och nu alla imorgon stängs vårat bredband av och är nog tillbaka här i början på Mars igen...
    men sms:a gärna om fikor och annat trevligt, kan nog behöva komma hemifrån lite.
    Kram på er alla nu

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Pärlan81

Gravisen: Ja det skulle han nog gilla!

Tintan; Så skoj att handla lite nytt Alltid skoj när man får en ny lya med ju!
    Tråkigt att inte se dig på ett tag men vi ses väl på fikan hoppas jag!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping