• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • J e n n y A

Kotten: Va verkligen en tevlig lässtund!!
    Jo, det va bra. Hamnade i Puerto Rico. Mycket pensionerer (hihi). Men det va fint väder hela veckan. Knappt ett moln i sikte. Lite kallare på kvällarna vilket jag (min optemist) inte räknat med. Hihi.

Har suttit och läst ett tjugital sidor och ser att det är ungefär 45 sidor kvar innan jag är i fatt er. Haha.
    Får bli en annan dag. Ska nu gå lägga mig för min man fyller imorron och jag har en del och göra innnan gästerna kommer.

Ha det bäst allihopa....
    Kram Jenny

• Kottten

Go morron!

Här har vi ammat o bytt blöja o ska snart krypa ner igen!

Om nån vill läsa så är artikeln i smålandstidningen idag.... Men OJ vad de blåste upp det!!! Stor bild på förstasidan o nästan en helsida.... Jag som är lite blyg av mig tycker de känns urfånigt!!!!! usch ja! MEN det var bra skrivet, det är jag nöjd med! Hon hade faktiskt lyssnat o gjorde ett mycket bra reportage med lite humor som jag gillar! Blir ett minne att spara i Melvins "första-år-bok". Men det känns lite jobbigt ändå...

Springsteen: det låter ju som ni kommer hitta nåt då! Ja håller tummarna för er!!!! Känner igen de där med handling... Men här funkar det att åka en halvtimme innan de stänger. Knappt en enda människa då!!

Har Melvin i famnen o bara kikar på mig med sina stora ögon! det äör för mysigt när de är så h'r små o e vakna en stund!!! *bara njuter*

Ha en bra da allihop! På återseende!!!

• Kesso

HEJ!

SMÅBARNSLIV: Ok, vad det kroppspulsådern som sprack. fy , vad hemskt. Jag hade bara hört lite ryckten och det är inte alltid som det är sant. Hade du kontakt med henne i dag? Ja, det måste vara jobbigare när man kände människan. Jag fick ju mig bara en tankeställare att man får vara glad för livet. Jag är glad att jag överlevde för min Strocke/tia. Att jag återhämtat mig så bra.

Ha det bra.
    KRAM

• Miidori

Kottten: Jag köpte smålandstidningen idag, vilken artikel :D..Ni fick ju nästan 2 hela sidor, om man räknar med framsidan! hehe...ska bannemej klippa ur den artikeln :D..var ju jätte rolgit att du ställde upp tycker jag ..:D

Nu måste ju castle fått barn eller hur, nu har hon ej varit inne på familjeliv på flera dagar! Hoppas att allt gått bra, men är ju nyfiken !! KRAM

Mamma Till Tindra 8/10-06
  • Kottten
    miidori: Ja de kan inte ha hänt mycket spännade här på ett par dar... *skratt* fick veta nu att de va en tjej här på fl som läst min fl-berättelse o jobbar på tidningen som tipsat. Skönt att du tyckte de va trevlig läsning. E lite orolig att folk ska tro att ja e nån diva som ställt upp, o särskilt när det blåstes upp så mycket... Ja som i verkligenheten e mycket försiktig o lite nervös!!!

Ja, nu borde Castle verkligen ha fått bebis! Men varför håller hon oss på halster... hihi... Vi vill ju veta!!!!!!

CASTLE!!!!! Kom in o berätta för oss!!!!
  • Kesso

KOTTEN: Jag blir också så nyfiken på att läsa och se vem du är. Jag vet hur några mammor ser ut som är här inne. Men jag längta att få träffa resten på fika eller något. Jag hann ju ej det innan jag blev sjuk. (Tråkigt)

Hoppas verkligen det gått bra för Castle.

• Pärlan81

Hej alla!!!!

Har som pricken över i:et efter all sjuk fått maginfluensa. Skulle käkat middag i kväll med 2 tjejkompisar men det fick jag ju ställa in. Nu börjar jag blir galen. Dock en mild variant av den som tur är!
    Zack skulle ju vara hemma hela veckan men de skulle ta kort på onsdagen o eftersom han var friskare så kunde han få gå o vara med på det åtminstone. När vi går därifrån så var det en som blev lös i magen o dagen efter ¨så ringde personalen o sa att de hade brutit ut. Men än så länge är det bara jag som fått det, så nu hållar jag tummar o tår att de små inte får det!!!!

Så tvätta tvätta händerna nu för nu härjar visst kräksjukan som mest!!!!

Kottten: Tror ingen tycker du är nån diva. När man läser sånna artiklar så är jag bara intresserad o tycker det är bra att folk går ut o berättar hur olika förlossningar kan vara.
    Hade vi lyssnat på vår bm så hade jag med fött hemma. Jättebra ,ska köpa tidningen sen idag.

Hoppas ni andra mår bra!!!!

Kram på er så mycket!!!

• Kesso

PÄRLAN81: Fy, att du fått kräcksjukan. Krya på dig. Håller tummarna för att resten i familjen klarar sig.

När jag låg på sjukhuset för ca. 3 veckorsedan gick vinterkräksjukan på just den avdelningen. Fy, tänkte jag och ville inte ha det. Jag klarade mig som tur va. efter jag åkt hem började det härja ännu mer. Jag har faktist handsprit hemma och tar ofta det vid sådana här tider. Det är ett tips så det dödar bakterierna.
    Ha det gott och krya på dig!
    KRAM

• Kottten
    Kesso: Jag längtar oxå efter att få träffa alla här! Har inte varit på nån endaste fika än. Så de ska bli jättekul att ses framöver. Du får la kika in på min sida o kolla lite där... finns ett par foton på mig...

Pärlan: Fyyyy va trist att bli sjuk! Krya på dig massor!!!!! Precis som du skriver så ville ja berätta hur en fl kan va, o att den blev just hemma var ju bara en bonus egentligen. Skönt att du inte uppfattar som nån diva... kanske bara ja som e livrädd att nån ska döma mig som de. Ja e ju verkligen inte sån!!!!!
  • Miidori

kottten: jag uppfattar dig inte som en diva, och har aldrig gjort! Du är en ju jätte go person :)...kram

Mamma Till Tindra 8/10-06
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping