• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori

Nu är det snart kvällsmat och sen Navy CIS =)...men ha det så bra!

SAKNAR ER! ska bli kul o TRÄFFAS i morgon igen :D!

puss hej! =P

Mamma Till Tindra 8/10-06
  • tokfiorna

LÄÄÄNGTAR TILL IMORGON, SKA BLI JÄTTEKUL ATT TJÖTA LOSS IGEN(FIKA)

• therese o ebba

Hallå tjejer! Nu är jag tillbaka!! Ååh, vad jag har saknat er...

Vi har haft det kanonbra i fjällen. Har massor att läsa här men orkar inte det just nu. Jag ska med på sången imorn! Väntar ni på mig utanför eller? Vilken tid?

Kram på er alla!

Mamma till EbbaBebban
  • Miidori

HEEEJ TESSAN!!!!!...

• Miidori

VAAAD glad jag är åååå seee dej här i tråden! Yepp vi synes utanför babysången !! KRAM!

• Springsteen

Jag o Dzenita ska till ullared i morron!!! HÄr ska shoppas

• therese o ebba

Hej hej!

Jag är utanför babysången 13.50!

Cissie: Har tyvärr inte igång min mobil, har slarvat bort laddaren, så jag kan inte läsa ditt sms. Vi får ta skvallret på fikan efter sången Flört. KRAM

Måste ner till tvättstugan nu...

Mamma till EbbaBebban
  • Springsteen

ojoj.. här var de tomt... Har ni övergett tråden??? eller är alla o gympar med maxpax för att sen träna stämbanden????

Måste berätta för de är såååå sött... Sonen låg under musikmobilen... o den hade tystnat.. o jag tänkte att han säger ju till när han vill att jag ska sätta igång den.. hörde inte ett knyst... o när jag kommer in efter att ha ätit upp min frukost så ligger hans stora lejon över han... (fick i halsgropen först) sen ser jag hans ansikte mellan hans lejon o tiger o han håller om lejonet o sover som en gris
    Jag blir lika förvånad varje gång han somnar utan att ha berättat att han är trött så nu ska jag skynda mig att göra i ordning mig.. ska ner till stan o möta maxpax för att låna hennes bärsjal till ullared

• Pärlan81

Hej alla!

Ni sitter väl o sjunger nu o ha det mys! Hoppas det!

Igår fick jag vätskebrist mycket pga att jag ammar så där låg jag nästan avsvimmad o skakade medans Albin pratade med akuten. Tvingade i mig en massa att dricka sen lugnade det sig.

Idag är jag helt borta o har sån huvudvärk. Släpp lite nu.
    Ska ta mig en vätskebrustablett som sambon kom med nu. Är frisk annars.

Tyvärr har min mjölk sinat , känns lite surt. Men ju mer hon tuttar ju mer dålig blir jag nu o sen så var hon supergnällig igår men hur nöjd som helst nu när jag gett ers mellan varven. Så det blir nog att fortsätta med det. Känns ok, har ju ammat 5 mån o om en månad skulle jag ändå gett välling. Ska amma så gott det går. Men lite deppig blir man allt....

Kram på er!!! Ingen av barnen har fått det  så det är skönt!!

Tror det blir fika nästa vecka istället för min del. SÅ jag piggar på mig nu.

När ska jag får träffa er goa människor IRL eg??? Snart!

Kram

• Miidori

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ alla!! Mitt internet har luggit ner hela dagen! så fööörst nu kan jag skriva, sen har ju vi varit på babysång också! Vad trevligt det var!

Tokfiorna: :
    -D vad du stressade hem...jag trodde du skulle stanna o tjööööta med oss,det blev att vi bara blarrade på, blir la mer på torsdag iof! Ska maila till alla som ska komma hem till mej, en adress o vägbeskrivning, så ni vet vart ni ska! Men ni som vet vart jag bor osv hoppas jag över :P...

Hoppas att aklla får en bra dag! I morgon är jag nog ej online så värst mycket :P...beror på lite vad man hittar på, hehe!

pärlan: Fy vad jobbigt :(..stackare...*kramar om*

Springsteen: hihih...GOO han är :)

Therese o ebba: Nu får jag ringa på hemtelen ifall det är något, hehe

KRAM ALLA!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping