• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori

Awkii pärlan då tar jag bort dej ur listan på fikaträffen hemma hos mej, så får du ändra ifall du kommer*!

Mamma Till Tindra 8/10-06
  • Pärlan81

Miidori: Tack gumman för att du tog bort mig! Tack för kramen

• Kottten

kikar in o säger hej! har inte hunnit kika förrän nu... har lekt superwoman ida igen o varit ute o promenerat på tok för mycket... så nu har ja ont igen aj aj aj... men får väl skylla mig själv! Man ska ju skynda långsamte heter de juh...

KRAAAAAAAAAAM!!!!!!!

• tokfiorna

Miidori: JASSÅGlad..Jag hann aldrig fatta vad som hände, vart alla skulle osv,hehe..
    Kände oxå att jag var tvungen att vara social mot min vän jag hade med mig..Ett tips: Nyströms bokhandel har ju haft utförsäljning och de ska visst ha en grym rea nu..passa på att köpa massa barnböcker, det lär ju gå åt för framtida bruk..Någon som orkar va där med mig kl 6?????Skrattande man bor ju "krypavstånd" därifrån..Nä jag ska inte säga för mycket men just nu vill ja gå..

• tokfiorna

Springsteen: Glöm inte berätta om dina ullaredsfynd när du är tillbaka..

• Miidori

Tokfiorna: joo jag förstår det :p..men allt blev helt snurrigt haha! ;)...vet ej om jag går på den där bokrean..får la se, menar du 6 på morgonen eller*?

• Miidori

Heej Kottten :D..Trevligt att se dej här inne!!

Är det nåågon här inne som hört något från Castle? Jag börjar bli orolig här nu :/..Att något hänt :/

• Mammsing

Hallo alla.

Pärlan, kramar till dig.

Vad är det för babysång ni pratar om här på tråden?

Springsteen, vill också höra om Ullareds fynden.

Kottten, vad gott att du har varit ute och rört på dig.

• Mammsing

Just det jag skickade ett bud med blommor och tele nummer till min barndomskompis. Tack för det tipset!

• Mammsing

Glömde fråga om det är någon mer än jag som kollar på Lost?

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping