• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • tokfiorna

Morning kesso å sommartider..Usch ja vad gräsligt med hon mamma..det var ju så strongt att ställa upp i tidningen på bild, pappan såg så stolt ut och pojken var otroligt söt, gissa om man grät. Vad skönt kesso att du känner dig bra, var ju så konstigt när du bara skrev så där att du varit inne på sjukan mm..tror inte någon hann att förstå riktigt vad som hänt, kan du inte berätta vad som hände, som du gjorde i min gästbok, vad följderna kan bli osv..vi är ju glada arr det trots allt gick bra, livet är skört..
    Såg att bom bom öppnar 1 mars..massa "kuliga" märken, men stod inget om fik men det ska det va..

• tokfiorna

morgon miidori oxå såklart Nu har ja tvättat, torkat tvätten OCH vikt, fy fn vad jag är bra!!!!!!Glad Såklart att hon somnade nu..

• jomi

Kesso: Såg med bilden i tidningen...usch! tyckte det var otroligt starkt av pappan att ställa upp i tidningen så!
    Man fick sig en tankeställare....

Skönt att du känner dig bättre i allefall!

Mamma till Wilma 061031
  • jomi

tokfiorna: vilken butik????? nyfiken!

Mamma till Wilma 061031
  • Kesso

Hej!
    TOKFIORNA: Visst kan jag berätta för alla vad som hänt mig.

Ni som inte riktigt har fattat vad som hänt mig så ska jag skriva lite. Min svärmor dog i cancer för snart 1 år sedan. Vilma hann ej få se sin farmor. (tråkigt) Efter 2 dygn att Vilma kommit fick hon ryckningar. Det visade sig i någon form av EP- kramper. Hon är bra i dag och har blivit utskriven från medicinen.( Skönt) För 3 veckorsedan fick jag en plötsligt Strocke/tia. (Chock) Hela hö. arm försvann och lite i benet blev nedsatt. Efter en stund tappade jag talet. Det var otäckt. Jag kom i håg allt som hände men kunde inte förklara. Jag har nu blivit nästan helt återställd. Är trött mer än vanligt och lite nere. Jag väntar provsvar och vad de ska göra med mig. (Oroligt) Ja, man får vara tacksam för livet endå. Jag trodde faktiskt att jag skulle dö. Att min sista stund var inne när detta hände. Jag var ju ensam med Vilma hemma. Nu vill man inte vara riktigt ensam. Ja, nu har jag berättat lite om mig.

KRAM på er alla!

• tokfiorna

bom bom..ligger borta vid På tapeten, har bla molo ,katvig och Ida T, har ju saknats en sådan butik i stan, ska även vara fik och naturligtvis då barnvänligt

• Miidori
    Tokfiorna:Godmorgon ...Vad ska du göra i helgen då?händer det något skööj eller?
    Mamma Till Tindra 8/10-06
  • tokfiorna

Det kunde gått illa kesso..otäckt det där när man inte har kontroll på kroppen, men som ja då skrev : det kan nu bara bli bättreGlad Vi tänker på dig
    Miidori: HEEEEJ..som ja skrev så skulle det ju komma folk fr halmstad men icke..Ledsen
    Daniel skulle kolla om det var omöjligt att få tag i bilj till Mando diao ikväll, vi har ju alltid gått på massa konserter och vill väl fortfarande tro att vi kan göra detGlad En kompis har "tjejfest" ja du vet hon som varit i afrika som du såg på siris hemsida..hon bor precis vid digGlad så kanske att vi kikar dit en sväng annars..antar att det kommer att gå vilt till men man kan ju ta me stumpan å säga hej..Skulle vilja åka skidor på sön..hur är det i knaggebo nu någon som vet? Miidori: Själv då? Angeelica: HUR går förberedelserna?

• Miidori
    Tokfiorna: ...hehehe...Ja men vad trevligt..synd att hon från halmstad ej kommer :/..vi9 får la hoppas att Daniel får tag i biljetterna :D...hihih
    Mamma Till Tindra 8/10-06
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping