• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori

Hihihi yeaaah! TORSDAG

Skulle ju egentligen klippt mig imån, men avbokade det....Tar det i helgen istället..För mats ska iväg o provjoba i morgon på ett företag...SÅ nu håller jag tummarna för att han får en anställning där!!
    ...Så jag tyckte det blev lite stressigt att klippa mej om Tindra ska vara med, då kanske jag inte kan slappna av..Haha...Då kanske jag blir halvklippt istället Förvånad

Nu ska man promenera lite grann!! MEn ha det så bra! KRAM

Mamma Till Tindra 8/10-06
  • Kottten
    tokfiorna: Den här graven köpte jag faktiskt alla mina mammakläder på tradera! Skitbra! Man sliter ju inte riktigt mammakläder som andra kläder. Nu har ja inte vågat gå in... e rädd att köpa ihjäl mig... Men visst kan man fynda! Köpte ett par pop-mammjeans, som nya, för 125:- inkl frakt!
  • Kottten
    miidori: Ja visst e de konstigt me pengar... att de bara försvinner... hihi... förstår inte varför....
  • tokfiorna

Kotten: Ja man kan ju fynda en delSkrattande Hur går det till med betalningen? Va ju så otroligt mkt text jag inte orkade läsa..är ca en timme kvar på en sak jag lagt bud på..men vad händer sen? Miidori: Håller tummarna för mats!!!!

• Kottten
    tokfiorna: Det skickas ett mejl från tradera till den adress du "snmälde". Där står vem som e säljare, namn, adress o telenr. Säljaren får ett likadant me dina uppgifter. Sedan får någon av er ta kontakt. Oftast brukar den som säljer skicka över ett mejl med info, kontonr o liknande. Jag har sedan satt in pengar på deras konto o de har skickat grejerna. Men ja har ju bar budat på mammakläder, inga enorma summor mao. Hade ja blivit lurad hade de inte varit hela världen... Det finns ett annat system vet ja, men vet inte hur de funkar... Vad har du budat på då?????? *nyfiken*
  • tokfiorna

TACK FÖR HJÄLPEN Bla plastisocks retro klänningar och lite andra barnkläder bla fr katvig och holly.. Jösses va kul det här var! Inga stora summor här heller som tur är, men blir ju en del om man vinner alla auktioner..tycker bara att det verkar skumt ibland när det är sprillans nya kläder i massa olika stl fr samma säljare, hmm, tänkte om det kan vara stöldgods eller så? Det vill man ju absolut inte köpa!!

• Kottten

man kan ju aldrig va säker... men de finns ju desom driver affär som lägger ut vet ja... sen finns de dem som köper på sig när de e rea, typ 70% o lägger ut... alla varianter existerar!!! du får berätta vilka fynd de blev tillslut!!! kanske att ja ska våga mig in o kika lite...

• Miidori

JA berätta om dina fynd sen!! Jag är ju så nyfiken av mej...!!...

ÄR det ingen här som hört något om Camilla(castle)?...usch jag tänker på henne hela tiden, kan inte sluta tänka på henne! vill bara veta att allt gått bra!!

• Miidori

uppdaterat Tindris o midoris!

• Springsteen

Tokfiorna: Jag är oxå helt såld på tradera varnar bara för att ofta så när frakten tillkommer kan de bli dyrare än i affären.. man luras lätt!!!

Hoppas du har en bra dag Midorii!!!!!

vi har varit och fikat med en annan mamma och blivande mamma
    I morron blir det babysång fast i kristinagården.. nån mer som ska med???? kl 14 men vi skulle träffas halv två sa vi
    Tittat på hus nr 3 idag... o de var nästan samma planlösnign som hus nr 3 men lite bättre och mycket frächare!!! bättre trädgård och bättre läge.. Jag är sugen men sambon lite tveksam... likaså här så skulle de fundera lite o hade fler som skulle titta... de som ägde huset hade en pojk på 1½ och en kommande till sommaren... o de är ju alltid kul!!!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping