• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Blondie 68

Kvällen !!
    GRATTIS CISSIE!! på din dag i dag. Så skönt det lät med hårvård..

Tyvärr så har jag missat rean idag. Har varit hos special läkare idag med Louise nere i Värnamo Rehabiliteringen.
    Han konstaterade att hon vart helt frisk. Lite muskelslapphet i axlarna fortfarande. Men hon blir starkare å starkare.
    Jag berättade att hon nu vänder sej från rygg till mage. Hmmm sa han.
    När han klätt av henne å undersökt henne så satt vi å snackade å vips så vände hon sej. Men herregud sa han. Du skall väl inte krypa iväg nu gumman.... *L*... Han sa att hon e väldigt tidigt med det. Ok svarade jag, men det har hon gjort en månad nu.
    Kul att överraska läkarna.
    Hon charmade kläderna av honom...... Bara snackade ( kuttrade) med honom hela tiden.. Han hade fullt schå att hålla reda på henne...

Nä nu får man väl gå å göra sej ett skrovmål. Har inte ätit nått än.

• 20120508

hallo allihopa!

hoppas alla haft en bra dag och kommer få en trevlig kväll...

ville ara medela att BomBom öppnar på torsdag kl 10.00... stod utanför och kikade in och då kom det ut en äldre man som sa jätte glatt ." JAAA!!Snart är det dags!! torsdag kl 10.00.. Välkommen " och där inne stod massa tjejer och log jätte stort åt mig... Dom ser nog fram emot att öppna...hihih

Ha de bra!

• tokfiorna

Misanmi: Oj..det blir till att hänga på låsetSkrattande
    Det där med tradera va ju en upplevelse..va en grej ja verkligen ville ha, ingen hade budat över..det var 40min kvar och jag gjorde käk så jag glömde bort det, när jag kollade var det någon som budat över 1kr samma minut som den avslutadesSkrikandes vad AAARG jag blir..måste nog lära mig hur det går till,haha..
    Springsteen: Jag skulle GÄRNA följa med på sången på kristina..

• Miidori

ja jag skulle med vilja följa med på den,vd kostar det?osv?

Mamma Till Tindra 8/10-06
  • Springsteen

De är ju första gången för mig i morron.. Maja sa att de var 10kr för fika o sen vet jag inte...
    Vi skulle träffas utanför mig 13:30 i morron.. De börjar 14:00.. Men första gången måste ju vara en pröva på gång
    De som vill kan ju komma förbi... ATGbutiken vid östratorget 13:30 eller kom direkt.. Man går in i huset jämte kristinakyrkan... (Mittemot pizzeria kakus o Wasa påtår) dörren är mitt emot kristinakyrkan... Ni har ju mina nummer om de är nåt...

• Miidori

Bra..Nån mer som ska gå???

Mamma Till Tindra 8/10-06
  • tokfiorna

Det kostar inget, är som på sofia att man betalar för fikat, det va ju det där jag sa om kyrkoskattenFlört Får man vara nyfiken och fråga vilken maja? Är ju inte såå vanligt på vuxna..

• Springsteen

Honey82.. heter egentligen Maria men kallas för maja... har ettåriga adam
    Ska jag räkna med att vänta in minst två då eller går ni direkt??

(råkar visst bli lite listprat )

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping