• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • tokfiorna

Ok..trodde det var en annan, jag kommer dit halv två då..Ska luncha med sambon vid rosenlund så det blir perfa att möta upp 13.30

• therese o ebba

Vad skoj med babysång imorn! Jag följer också med!!

Nu är det grötdags här. Ha en trevlig kväll allihopa!

Mamma till EbbaBebban
  • Miidori
    Springsteen skrev 2007-02-27 19:51:34 följande:
    De är ju första gången för mig i morron.. Maja sa att de var 10kr för fika o sen vet jag inte... Vi skulle träffas utanför mig 13:30 i morron.. De börjar 14:00.. Men första gången måste ju vara en pröva på gång De som vill kan ju komma förbi... ATGbutiken vid östratorget 13:30 eller kom direkt.. Man går in i huset jämte kristinakyrkan... (Mittemot pizzeria kakus o Wasa påtår) dörren är mitt emot kristinakyrkan... Ni har ju mina nummer om de är nåt...
    jag,madde o tessan kommer nog :)..men vi går dit direkt! ...
    Mamma Till Tindra 8/10-06
  • Springsteen

oki.. möts där vad skoj Då känner man nån mer än Maja

• Miidori

desperate hosewifes nu! KRMA

Mamma Till Tindra 8/10-06
  • tokfiorna

SKÖJSIT ATT DET BLIR SÅ MÅNGA IMORGON IGEN HOPPAS DU ÄR NÖJD MED DIN FÖDELSEDAG "MIIDORI"? DANNE SÄGER ATT DET KANSKE BARA BLIR EN SNABB LUNCH FÖR DE HAR MKT NUFundersam SÅ INTE OMÖJLIGT ATT JAG TRASKAR NER MED ER..MEN ISÅFALL MEDDELAR JAG DIG SPRINGSTEEN OM JAG GÅR DIREKT MED RESTEN AV LIGAN. HA EN JÄTTESKÖN KVÄLL NU ALLA, KRAMISAR

• tokfiorna

Springsteen: skrev i gästboken, det va henne jag menadeGlad

• tokfiorna

Blondie: Va kul att hon är så duktig din lilla gumma

• Springsteen

De är lungt.. de är ju ingen lång promenad från mig till kyrkan knappt 30sec... ok.. kanske 35sec för de är ganska moddigt..

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping