• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori

Skrivit sms till madde,Tessan o tessan om ändringen=)

Mamma Till Tindra 8/10-06
  • Gravisen

hej på er!

flera dagar igen utan familjeliv..men här hemma händer en hel del just nu så jag har knappt hunnit sitta vid datorn....

idag fick jag skjutsa in min kusin o hennes 5 veckor gamla bebis hon var inte alls bra stackar, o det visade sig vara RS viruset...de e nästan helt säkra i alle fall, provsvaren kommer i morgon...så hon måste ha syrgas o massa annat kopplat till kroppen o mamman får inte ens hålla henne nu för det blöev värre så de e inne på neontal avdelningen....
    men sen pratade jag med pappan o de har allt under kontroll men flickan kommer ha 2 jobbiga dagar framför sig...
    stackars liten... ska krama lillkillen extra hårtnär han vknar för att äta sen .........

kram på er

• Springsteen
    Gravisen: Usch!!! De är ju min största fasa... så då hade de spridit fel info från nåns bvc ( kommer inte ihåg vem..) Hoppas verkligen att ingen tar med sina förkylda barn i morron till barnsången..
  • Miidori

usch ja :(...stackare...nu ska jag sova, uppdaterat min FL sida! Är redigt nööjd :D...kram

Mamma Till Tindra 8/10-06
  • tokfiorna

Miidori: wow en ny "brutta" på bilden, cool, sidan blev jättefin, är så otroligt dålig på det där, är nog intresset som saknas. Inget från castle än? Mycket märkligt! Ses sen ni som ska sjunga

• Pärlan81

Gravisen: Åh stackars liten!!! Kramar till dom. Läkaren på hälsan sa att det vart ett milt år , förra var visst värre. Men det händer ju att de får det i varje fall

När det gäller öppnis o sånt så kommer det alltid vara nåt barn som är lite snuvig. Så ni vet. En risk man tar när man går på sånt.

Men jag som har syskon o molly som haft 2 förkylnignar redan så har det inte vart rs för det. Men att man är orolig o håller koll på dom när dom är sjuka. Fy bara en förkylning är ju jobbig.

Hoppas ni får en mysig dag!!!! Sjung lite för mig o Molly med

• Gravisen

hejsan!

ja lilla tjejen hon har det inte lätt nu..usch inatt har jag haft Willy jämte mig kan jag säga... fy...

och det e ju så att mna får ju alltod räkna med att det finns förkylningar vart man än går så e det ju...

här hemma har man me blivit riktigt förkyld så kanske inte kan komma på tor...dumt att riskera nåt...

Fin sida du skaffat Miidori

kram på er

• Thullan

Hej på er. Förkylningar kommer vi inte undan hur vi än gör. De "flödar" väl mest på a6 o så än på öppna fsk. Sen får man hoppas de som har barn som är sjuka ha vett att stanna hemma som jag o Wilma gjort igår o idag pga att hon är lite snorig. Så idag blir det inte babysång för oss. Hoppas vi kan komma imon till Cissie. Kram

• therese o ebba

Hej hej!

Gravisen: Stackars liten, hoppas hon snart blir bättre.

Madde: Stackars Wilma! Får hoppas att hon kryar på sig tills imorn. Hör av dig till mig om ni inte ska till Cissie så jag inte står utanför dig o väntar. Min mobil funkar nu igen Glad.

Idag är sista dagen med internet i lägenheten Gråter men jag ska försöka komma in här på fl ibland ändå. Min mamma jobbar inte långt härifrån så jag kommer nog våldgästa hennes dator en hel del, hehe.

Ha det bra allihopa!

Mamma till EbbaBebban
  • Pärlan81

threrese o ebba: Alla flyttar o ha sig nu, hoppas ni inte blir borta för länge!!!

Thullan; Krya på dig kram till Wilma!!!!

Kram!!!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping