• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Angeelica83

halloj...

Hoppas sången va trevlig.. va den bättre en sofias?

usch idag måste vi åka o handla fattar inte va all mat tar vägenRäcka ut tungan

Kottten... tycker att du ska ställa upp .tycker de är en väldigt fin händelse och sånt är kul att läsa.. Tycker inte att du ska tänka som du gör, du ska vara stoltGlad

Thullan... stakcars Wilma hoppas hon kryar på sig...

kram kram

• MELIM

Hello alla som varit orolia för Castle!!!!

Jag träffade hennes man idag och han sa att allt gått bra. De är hemma nu men är lite trötta bara.

Resten får hon ju berätta själv, men så ni slipper fundera på om nåt hänt.

Ha det bra!

• tokfiorna

Halloj!! Det var riktigt kul idag..var så mysigt när man får sitta och tjata och fika innan sången, få se till att vara så tidiga nästa vecka oxå så vi får sitta i soffan igenGlad
    Tack för tipset Springsteen.. men jag hat tänkt att fort på sofia oxå, nära och bra och så fika då såklart är ju aldrig fel, mkt billigare än ute och sång på köpet, bättre kan det inte bli..Angeelica och misanmi, hoppas ni hade en trevlig fikastund?
    Siri har somnat igen och nu väntar jag på sambon, vi tänkte åka till 1 klass och kolla sittvag, min är ju felvänd och lite klumpig..har någon ett bra förslag på vagn???

• tokfiorna

Thullan: alla vi saknade såklart dig och Wilma..vi fick lite sådana där jobbiga fnitteranfall oxå, va jobbigt sånt är när de envisas med att komma vid fel tillfällenFundersam
    Va skönt att allt var bra med Castle..vi väntar med spänning att få höra meeer.

• Angeelica83

Tokfiorna: jo de va trevligt... som du säger alltid gott me lite fika..Räcka ut tungan

ska ni på sången på kristina nästa vecka me så hänger jag gärna på??

kram

• 20120508

Tokfiorna: hej! Ja,det var jättetrevligt att fika fast Ronja var lite väl mammig kanske. Hittade lite fina kläder på stan me Det GÅR ju inte att spara pengar när man är på stan... jag som skulle vara så duktig denna månad med pengar...jaja,,nu har lilla Ronja lite nytt i alla fall..
    Va det kul på babysången,, vilken är roligast??

Ska bli kul imorgon..Längtar

Skönt att höra att allt gick bra med Castle..
    Jaja,,, hoppas alla får en fortsatt trevlig dag:)

• Kottten

TAck melim för att du berättade att Castle mår bra!!!! *pustar ut* Men nu väntar jag med spänning på att få höra meeeeeeerr!!!!!!

Och tack för era goda råd!!! Har pratat me sambon oxå, han tyckte de kunde va en kul grej oxå... så varför inte. De verkar vilja fokusera på samma sak som smt o de e ju helt okej! Men shit... då ska ja behöva gå o va nervös igen... Fattar inte varför ja blir de egentligen... hihi...

• Miidori

Kottten jag tycker verkligen att du ska vara med i den tidningen! =)...

Ja skönt att allt är bra med castle, nu kan man andas ut ordentligt!!! =))

Tokfiorna, har ej något bra förslag på vagn tyvärr, vad hade du tänkt för nån typ?

KRAM

Mamma Till Tindra 8/10-06
  • Miidori

Vad skoj det var på sången! =)

Mamma Till Tindra 8/10-06
  • Springsteen
    Tokfiorna: Vet att många är nöjda med emmaljunga scoter Snygga färger oxå

Skönt att Castle med barn är ok!!!! Trött är ju som sagt de minsta man är

Kom ju på att det är ju stegräkningstävling med start i morron!!   Är ni fortfarande med??? ska vi säga att man måste gått minst 10 000steg minst 4dagar i veckan??? o har man de får man följa med på relaxen på rosenlund eller nåt liknande??? annars får man sitta i skamvrån o man får inte hoppa på tävlingen mitt i månaden utan får då vänta tills nästa månad??
    Eller har ni andra förslag på regler???
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping