• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Springsteen

ni kan ju alltid gå på denna sången istället

• tokfiorna

haha..ja vi får se..la in ditt nr nu springsteen ifall jag är tidig där, vilken tid sa ni nu?

• Småbarnsliv

Hanna åkte på Rs förra åren när hon var hyffsat nyfödd, eller nej fan detta var i Februari för hon han bli frisk innan hon döptes & då var hon ju ändå 2½ månad, men usch vad jobbigt det var  

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • Kottten
    HJÄLP MIG NU!!!!!!!

Nu ringde de från hemmets journal o undrarde om de fick göra en lite grej av Melvins födelse. Alltså i lilla smålandstidningen va de väl okej, men blir de inte för stort nu? Eller e de bara ja som e feg? De skulle använda sig av samma bilder som i tidningen o "bara" en telefonintervju så de vill ju inte komma hit direkt... Nog för att de e trevligt att få läsa, ja gillar ju sånt själv, men tycker de känns pinsamt... som att ja vill "skryta" me hur de gick till... Uppfattas de så????? O var ärliga e ni snälla!!!!! Uppskattar inte att man försöker va snäll utan vill verkligen veta vad ni tycker!!!!!

Får höra va sambon säger ivkäll när han kommer hem me...

Hoppas ni har de trevligt ida ni som e iväg!!! Själv blir de ingen promenad i snöyran Men vi tar bilen till affären snart så vi får komma ut lite iaf!!!
    KRAAAAAAAAAM!!!
  • Kottten

OJ!!! Va inte meningen att allt skulle bli i fet stil... hehe...

• Mammsing

Kottten, hoppa på det vad kul!
    I den tidningen så har en artikel om kollegorna och mig stått för vi var så många som fick barn på smma arbetsplats. De skriver vettigt. Inte alls som skryt utan mer att sånt faktiskt händer, och att det går bra. Jag skulle tycka att det var kul att läsa om särskilt eftersom jag varit med om det också.

• Mammsing

RS virus, otäckt. Går ju så mycket olika nu.

Har också tänkt på Castle, är ju en vecka sedan hon var inne här. Hoppas att hon är allt för upptagen med att snosa bebis.

Thulla, hoppas att Wilma blir frisk snart.

• Pärlan81

Kottten: Du vet vad jag tycker. Det är bara skoj! Sen är det ju skönt för de som är rädda för att det kanske ska gå fort att höra hur ni upplevde det som inte hann in.

Alla har vi jobbat lika hårt på att föda som vilken annan bara att vi hade ju bm omkring oss o lustgasen till hands

• Thullan

Hej. Hoppas sången var trevlig. Hänger gärna med på mammabarn gympa men då får ni lova att inte skratta åt mig Wilma är så pigg i övrigt men snorig, har inte hostat nåt idag. Kram på er alla.

• Springsteen

Sången var trevlig.. precis hemkommen
    Jag går nog på mammabarngympan på måndag...

ska nu laga mat

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping