• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • tokfiorna

brrrrr. inte så kul att ge sig iväg idag..siktar nog på att ta bussen ner, har ju ingen bil hemma, så surt att få blöta fötterFlört Hör av mig igen om hur jag gör.
    Tessan: AAASTRÅKIGT utan internet men ojoj vad man uppskattar det sen när man får tillbaka detGlad

• Miidori

Godmorgon  :D:D..Hoppas att alla har det bra! Själv så¨har man det bara fin fint! Längtar tills vi ses om en stund :D ska bli så roligt!!nu ska jag göra mej i ordning lite grann!!

Have a nice day! KRAM

Mamma Till Tindra 8/10-06
  • Pilllis

uscha inge kul me sjuka bebisar ..
    hoppas lillan me RS viruset mår lite bättre..
    o att alla små pluttingar mår bra..
    själv har min hulligan kräksjukan just nu.. minde kul!!

• Miidori

ja hör gärnan av dej tokfiorna, så jag vet något! hehe!

• Kottten

usch o fy för förkylningar o rs!!! utrota dem!!!!

inatt har Melvin sovit!!!!! la honom igår vid halvtiotiden o när han pep nästa gång va klockan 6!!!!!!! helt otroligt!!!! men skönt försts... kan nog tänka mig att bli bortskämd så fler nätter... hihi...

idag e de en vecka sen castle va här... hoppas verkligen att allt e bra me henne o familjen!!!! men man kan ju inte låta bli att va orolig juh!

Nu har skitungen ätit o somnat igen... får väl gå o byta blöja o sätta på honom kläder så han vaknar till liv en stund! Kan ju inte sova hela dan!!!! Mamma vill ju umgås lite me juh!!!

Kramisar!!!!

• Pärlan81

Kottten: Skönt att ni sovit bra alla!!!

Ja jag tänkte också på Castle!!! Hoppas allt är väl med henne o familjen!!!

KRam

• Springsteen

Hoppas att castle bara inte orkar ta sig till datorn för man var ju inte så pigg... Internet kan ju lagt ner oxå

Ser fram emot babysången jättemycket kollade på svenska kyrkans hemsida igår och insåg att åker man runt så kan man gå på babysång varje dag (nästan i alla fall..) Fundersam o jag som inte vart där än kanske tycker de är urtrist

Tror jag ska testa mammabarngympan på måndag me... så har jag 3 dagar uppbokade me "mammabarn aktiviteter " Vi får börja ha fikorna efter sånt eller torsd fred sen

• Miidori

Vi ska nog gå på mammabarngympan på torsdagar.. :)

• Springsteen

oki... Jag tänkte gå på maxpax pass... På torsdagar var de inte step då?? Mina knän fixar inte de superbra... ibland går det..

• tokfiorna

tänk va blöta ni ska bli miidori och tessan..ni har inte ångrat er om bussenGlad
    (försöker döva mitt samvete,hihi) i vilket fall så håll koll på mobben miidori
    så jag kan ringa så jag möter upp er, när tror du att ni är där? Springsteen:
    du behöver ju inte vänta på mig då..och jo det är step men vi har ju sången på mån
    så det blir ju lite stressigt, SEEEEES

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping