• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Kottten

å nej!!! börjar den i mon!!!! suck... ja, ja, får väl inse att de e lite för tidigt för mig... O så har ja ju faktiskt inte skaffat nån stegräknare heller... hehe...
    Men kanske kan ha en till lite senare?????

• Kottten
    tokfiorna: har oxå hört att många gillar emmaljungas scooter! Kommer nog själv skaffa en sån längre fram. Gillar dem även om ja egentligen bara tittat på dem
  • Springsteen
    kotten: du har ju då i alla fall 3 dagar på dig att skaffa en OM ni tycker att reglerna var OK!!!
  • Miidori

har inte heller hunnit skaffa en stegräknare, får la göra det :P

Mamma Till Tindra 8/10-06
  • Springsteen

NÅn som har tips på annan fast telefoni än telia??? Kollade vår teleräkning nu o såg att den låg på 1026:- och vi har samtalsavgifter på 65:- (och en blocketannons 90 Resten är bara fasta avgifter!!!!! KÄnns ju ganska kul.. NOT!!!!

• tokfiorna

Tack för tipsen tjejer..Usch jag är så arg på mig själv..Fastnade såklart för bugaboo
    ja HATA migGlad Tyckte verkligen inte om dem innan men ögat har vant sig och jag tycker den är läcker och underbar att köra, men den är ju snordyr..men med tanke på att de kanske sitter till ca 3 års ålder så...det bara är ju så att man inte ska ha en bugaboo..men jag är torsk, suuuuck! Vad säger ni?

• Pärlan81

tokfiorna: Jag kan tipsa om Phil and Theds vagn. Den ska visst vara super, 3 hjuling, funkar perfa som syskonvagn med. Kika på den. Den ska jag satsa på ev nu till våren. Brion känns lite klumpig.

• tokfiorna

Hm..har jag aldrig hört talas om, måste jag kolla om jag hittar på nätet..

• therese o ebba

Hej hej!

Ja, det var jätteskoj på sången idag!

Skönt att höra att allt är okej med Castle.

Sitter här helt ensam hemma. Jag har varit och kollat på min brorsa som hade spelning idag så Jimmy har lämnat Ebba hos farmor eftersom han skulle träna. Kom på att jag nog inte varit hemma själv sen innan Ebba föddes... känns lite skumt... tomt. Tur att hon snart kommer

Jaha, och imorn är man utan internet. Då kanske jag äntligen tar mig tid att packa. Och så är det ju fika såklart! Ska bli så nice, hehe.

Kram på er alla!

Mamma till EbbaBebban
  • Kesso

Go kväll!

Äntligen här igen. Det har strulat med nätet här i dag. Hoppas att det nu kommer att fungera. Vet ej om man vågar stänga av datorn. Vad skönt att höra att det gått bra för castle. Läste lite snabbat om emmaljunga scooter. Vi har köpt en sådan sittvagn. Tycker att den verkar bra. Ja, det finns ju många snygga färger. Är det någon mer som köpt den?
    Hade ni trevligt på sista fikan? Vad var ni? Jag längtar så att få vara med och träffa er.

KRAM PÅ ER!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping