• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • tokfiorna

Tessan: Vad för spelning? Nyfiken i vanlig ordningFlört

• therese o ebba

Tessan: Han går musikklass på Peset och hade ett uppträdande där. Dom var såå duktiga!

Har suttit på Tradera en stund nu. Livsfarligt ju!!

Mamma till EbbaBebban
  • tokfiorna

Tessan: Va kul, jag har varit på ett par grejer som de satt upp på peset genom åren och visst är de otroliga! ja tradera ja..registrerade mig igår och har idag "vunnit" 3 budgivningar NEEEEJ...har lagt bud på en hel del till, ångrar ju ihjäl mig, TO LATE
    Ses imorgon tjejer, nu loggar jag ut..

• Kesso

Nu ska jag snart krypa ner i sängen. Ja, det är bäst att jag tänker på mig själv. Min man blir snart tokig på mig att jag inte tänker på min hjärna att den behöver mera sömn när jag drabbats av strocken.

• Counterfeit

tokfiorna: Tradera är beroendeframkallande, vet inte hur mycket jag har handlat för egentligen...   har gjort många bra fynd!

Johanna med ögonstenen Simon f. 041123 och syskon på väg, bf 070407
  • Småbarnsliv

Sprinsteen... Rekommenderar dig kanske att skaffa tele2 hemtelefon. Annars har nu comviq ett bra erbjudande med smart... Du har en fast månadskostnad på 84,50 första 12 månaderna, sedan när du ringer upp kostar bara varje samtal 69 öre i uppkopplingsavgift.. Sedan kan du snacka hur mycket som helst + att det är till alla hemtelefoner & operatörer

Här hemma har jag sjuka barn, när Simons feber har gått över ligger nu Hanna & kokar inne i våran dubbelsäng.. 39.8.... Mindre skoj... Får i henne lite cola, sjukt för hon har varit superpigg idag. Hoppas att febern släpper så hon får sova inatt...

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • Springsteen

Vi har funderat på  tele2 eller telenor... Nån som har telenor??? VI har ju mobil me dem.. och egentligen skulle vi klara oss med enbart mobiler känns de som... Men de är ju alltid bra att ha en hemtele...

• Pärlan81
    Tokfiorna, vet inte om du hann kika men här är en bild på vagnen. En på sonens dagis har den o den verkar super. Ska sätta in en bild till om man får ett kommande syskon i framtiden. Finns på 1klass och häruppe på Dalvik, en tjej som säljer barnvagnar här.

Annars ville jag bara säga God morgon! Här fick man gå upp med sonen, sambon har återgått till jobbet igen.
    Skriver ni alla fikor i listtråden? Hoppas ni får mysigt o smaska på Cicci omtalade bakverk!!! Jag hoppas inte nån dum sjuka stoppar oss nästa fika. Verkligen!!

Kram på er!!!
  • Pärlan81
    Här är den med sits för syskonet. Och får man en liten så fäller man ner den undre sitsen o lägger liften där så det är supersmidigt.
    Jag önskar jag hade vetat om denna vagn innan molly kommit hade vart så mycket smidigare med en sån här. Det enda jag kan känna med den är att syskonet inte får så mycket utsikt om man säger så. Men då kankse barnet är så stort att det går mestadels med.
  • tokfiorna

Pärlan: Va GULLIGT av dig..den var ju super tuff!!! Ska kolla på den i verkligheten.
    Shit va dåligt jag sovit inatt, bara för att jag vet att jag skulle tvätta kl6, så nu tvättar jag igeeen, ska ner och möta en kompis vid bombom vid öppning, sen fika med en vän som är på genomresa och SEN hem till cicci, så OM jag somnar hos dig så vet ni varförFlört
    fattar inte att man inte bara kan ta det lite lugnt och njuta av mammaledigheten, hihi
    KUUUL attb ses sen, kommer ju kl 14.30..kram alla

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping