• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori

godmorgon alla!!

Här är man vaken Tindra sover fortfarande, men oj oj vad trött jag är!!

Ska strax sätta igång med min städning hade jag tänkt, ska bara dricka kaffe först, haha!

Småbarnsliv: Stackarna, hoppas dom blir friska snart!!

ha en bra dag alla! KRAM

Mamma Till Tindra 8/10-06
  • tokfiorna

Städa inte..det kommer ändå se ut som en bomb slagit ner när vi har gått

• Pärlan81

Småbarnsliv: Hoppas dina små kryar på sig!!!!!! KRam!

Jag måste med till bom bom ju.... hoppas sambon kan skjutsa mig efter han kommit hem med eller utan huvudvärken. Kliar ju i fingrarna nu.

• Springsteen

Här har vi nyss stigit upp (eller var uppe o duscha innan sambon gick vid 8a men gick o la mig igen)
    Wilmers grinighet igår har resulterat i hosta och rinnande snor inte alls kul o lika grinig idag... hoppas ingen fick de igår!!! de är inte jättemycket men tillräckligt för att han inte tycker de är kul!!!
    o vi ska hjälpa en kompis att flytta... Blir till att bädda ner han inomhus o hoppas att han sover!!

• Counterfeit

Hoppas ni får det trevligt idag! Hoppas jag kan vara med en annan gång inom en snar framtid...

Johanna med ögonstenen Simon f. 041123 och syskon på väg, bf 070407
  • Kottten

tokfiorna: har ingen aning om va de e för vagn. varför ska man inte ha en sån då? eller vad menar du helt enkelt????

springsteen: vi har bredbandsbolaget, fast vi ringer ju via bredbandet då förstås... inte ip-telefoni utan me den vanliga telefonen. För det betalar vi 99:-/mån i fast avgift, 15:-/mån för nummerpres o sedan har vi valt att deras "ring-hela-dagen-o-betala-bara-öppningsavgit"-erbjudande... har telia oxå vet ja! Vi betalar 59 eller 65 varje månad o ringer sedan gratis till alla fasta telefoner, betalar bara öppningsavgiften för varje samtal som ligger på runt 50 öre. Vi gick ner 2-300/månad !!! när vi bytte. Men det som gjorde det mesta för oss var att vi satsade på att betala de där 65 o sedan bara betala öppningsavgiften! Telia har ju liknande vet ja men ligger liiiite dyrare i pris. Kolla annars glocalnet. De brukar va billga!!!
    Såg nu att du fråga om telenor... hihi... vi har våra mobiler där o bredbandet hos bredbandsbolaget som sagt, o de två samarbetar så vi batalar bara för bredbandet o slipper den fasta avgiften på telefonin på 99:-. Helt ok för mig!!!

bara för att de pratades tradera här häromdan va ja ju oxå tvungen att gå in där... budade tack o lov bara på två saker... får se hur de går. La så lågt bud att ja nog inte kommer få de... hihi... men buda va ja bara tvungen att göra!!!

Nu har min "bvc-tant" varit på besök o vägt Melvin o han ökar som han ska!!!

Ha en supertrevlig fika o ät lite gott åt mig me

Kramar

• Tintan

Hej allihopa

Nu är jag tillbaka....har inte en aning om vad ni har skrivit nu.

Hur mår ni alla?

Här är det bara bra flytten har gått fint fint och idag är hela lägenheten renoverad och klar så skönt...har packat upp det mesta nu med.

Men gud vad man saknar att hänga här när man får en sekund över.

Bom Bom? vad är det nåt jag missat`?

Kramis Martina

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Kesso

Hej!

TINTAN: Vad roligt att du är här igen. Vad skönt att flytten gått bra. Ni bor väl kvar i Bankeryd? Själv står det still för mig. Jag tar en dag i taget. Vet inte hur det blir för mig än. Har ej fått något provsvar än. Ja, det är igentligen dåligt att få vänta så länge.
    Bom Bom har jag fattat som att det är en ny affär i stan med massor olika prydsaker som öppnar i dag. Mer vet inte jag.

KRAM

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping