• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Kottten

Hej svejs!!!!

De blev inget fika på ikea för mig ida. Ja vågar inte... Melvin e trots allt bara 4 veckor o influensan e på topp o på ikea är det ju rätt mycket folk... ja ni vet juh va ja menar! Men hoppas kunna haka på snart iaf!!!!!!

Vi va o fika hos en vän istället, o kom hem me ett babygym o en gåstol... hihi... förra gången vart de e kartong me kläder. Helt super när man kan låna sådär!!!!!!

O de underbara vädret!!Man blir så himla lycklig!! Tänk att lite sol kan göra så mycket!!!!

MN: Hade du inga problem me mellanblödningar då? Har hört att kopparspiral kan ge de... mensvärk har ja ju alltid ändå, fast blir den värre än de ja redan får stå ut me så får ja nog oxå hoppa över!!!!!

KRAM på er alla!!

Stolt trebarnsmor till Moa-97, Tova-02 o Melvin-07!!!
  • Kottten

hihi... va inne på listtråden nu o såg att de blev ju visst ingen fika ida... men ja ställer på ikeafika så fort influensatiderna e lite bättre o melvin blivit lite större!!!!!!!

Stolt trebarnsmor till Moa-97, Tova-02 o Melvin-07!!!
  • MN72

Miidori: Det är inte för sent att köpa sele. Den jag har är godkänd för barn upp till 18 kg. Man kan bära på magen ryggen eller höften. Alltså mkt användbar.

Kotten: Minns inte om jag hade mellanblödningar. Har oxå lite mensvärk i vanliga fall, men när jag hade spiralen var det nära att jag svimmade. Kändes nästan som om jag skulle föda barn faktiskt. Antar att kroppen ville göra sig av med det främmande föremålet illa kvickt.

Nu ska jag ta och tömma några flyttlådor. Bäst att passa på medan sonen sover.

• Ozzie

Vi tar IkEA-fikat en annan dag istället. Jag lägger in en tid framöver om ingen annan gör det.
    Här är vi så förkylda och Rebecka har feber fortfarande.
    Jag trodde verkligen att hon skulle blivit frisk till idag (är inne på dag 9 idag med feber). Dagispersonalen säger att det är fler barn som haft en vecka med feber.
    De senaste dagarna har hon varit feberfri på morgonen, men så kommer febern tillbaka igen fram mot dagen. Hon är inte så snorig längre så det borde vara över snart.
    Hoppas vi ses snart igen på någon fika, var ett tag sedan vi kunde vara med nu. Kramisar till alla (de är ju smittfria via nätet)

• Miidori

Angelicca: det var inte dej vi menade..så du vet det:)

Hatad av få, älskad av många :)
  • Springsteen

Angelica... mmm vi får se vilka som får se Kul att titta på dem oxå... Hade från ett läger när jag var där samtidigt som din syster oxå

Vill inte vara sjuk vill ut i de fina vädret... KÄnner mig som en gnällig karl som håller på att dö Men är lite piggare... febern har svettats bort...

• tokfiorna
    MYCKET MISSFÖRSTÅND..VAR INTE ALLS SÅ ALLVARLIGT SOM DET KAN LÅTA,HEHESkrattande TYCKER ATT VI SKA HA DET TREVLIGT HÄR ISTÄLLET OCH VARA RÄDDA OM VARANDRA...SLUT TJAFSAT...KRAM PÅ ER ALLA
  • Springsteen

www.piggelino.se/ om nån vill vara med o sporra till träning... säg till vad ni heter och såå kan jag bjuda in en väldigt bra träningsdagbok o diskussioner om man vill... använde den för ett år sen väldigt mycke.. men de har ebbat ut de sista året Men ska börja nu igen hade jag tänkt
    jag är inte bra på att träna själv om nån undrar.. blir aldrig av då..

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping