• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori
    småbarnsliv: Är man orolig tycker jag defenitivt att man ska kolla det, för annars kan du ju inte sluta tänka på det sen! Hoppas att det går bra!!

Tintan
    : Vad bra att dom ringde! Skönt då kan man ju slippa magsjuka i alla fall!!

Pärlan: Härligt att handla lite kläder..Handlade en skitfin jacka till Tindra idag!Härligt med våår och sol!!

MN: Skönt att gå i skogen, verkar så smidigt med en sån där sele! Man ångrar ibland att man inte själv inhandlade en sådan ;/

Springsteen:
    Hoppas att du kryar på dig!!

Kottten: Vad skönt att han sovit så bra!! Lyllos dej!!

Tokfiorna, madde, tessan, angelica, johanna!
    : Tack för en trevlig fika!!..Var ju supertrevligt!!Ni är är så goa ni!!

GODNATT ALLA!! KRAMAR!
    Hatad av få, älskad av många :)
  • Småbarnsliv

Springsteen, nej jag vet även om jag har hört dem innan, men som sagt vad det ska bli superskönt att kolla..

Middori, jag är i vanliga fall inte någon nervig mamma, men är helt bäng nu  

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • tokfiorna

Morning!!!
    Alltså vad härligt det är när man vaknar och himmeln är klarblåCool att lite sol kan göra en så pigg Ja tack för fikat igår alla, nu väntar vi ju med spänning hur det ska gå för johanna. Vi får ju ta en förmiddag snart oxå så de som inte har haft möjlighet att följa med kan hänga på..Kom gärna med förslag. Själv funkar dieten för mig än sålänge,hihi..får väl se framåt helgen..fick ju dock höra att igår att siri blivit SÅ tjockLedsen men sålänge hon verkar må prima så är det väl ingen fara..men man blir ju lite ställd..
    Springsteen. Då ska inte du på sången då idag antar jag?? Var spelar din kille bandy?
    För min spelar på tisdagar..i ljungarumsskolan..Idag ska jag ner en sväng på stan med en kompis och sen får vi väl se om det blir sång.
    NJUT NU ALLA AV DAGEN

• tokfiorna
     SIRI SKA INVIGA SIN SITTDEL IDAG Men när sambon skulle låta henne provsitta igår så klämde han henne när han skulle spänna fast na..hon satt bara i blöja..
    Jösses vilka spel jag fickSkrikandes klumpas!!!
  • Pärlan81

God morgon!

Låter bra med fmfika nån gång med. Sen när vi är friska så kan min mamma ha brollan om det är fika på em.

Vi har haft en liten soppa här hemma nu med baskelusker. Igår kväll fick Zack nässelfeber, tur att jag hade Tavegyl hemma sen förra gången, det är väl så att han får en lite allergisk reaktion på virus. Så de sa att vi skulle ha koll så inget svullnar eller han har svårt att andas. Jag kan säga att jag sprang in o ut o kollade han igår kväll sen fick han sova jämte mig. Idag är de borta, *pust*

Ens mammhjärta går ju nästan itu när de små blir sjuka ju...

Kul att ni hade mysigt på fikan igår! Ser fram emot den dag jag kan hänga på

Tokfiorna; Stackars Siri! Hoppas det gick bra.
    Molly halvsitter ju i sin sittdel sen en månad, sitter inte rakt upp än men snart.

Nej nu måste jag dra mig o städa faktsikt hur jag än inte vill så måste det bli gjort.

Kram kram

• Springsteen
    gomorron...

tokfiorna: han spelar både tis o onsd.. ena gången med aoutoexperten korpen, o så med roddklubben.. ena dagen i barnarp sen vet jag faxtist inte
    o nop ingen sång i dag... Vi ligger nerbäddade båda två.. W har ingen feber som tur är men jag har... o båda snorar o hostar....

nässelfeber är inte kul pärlan... har haft de o gud vad de kliar!!!

Småbarnsliv... jag tror att man ska lyssna på sån oro... hoppas att de går bra...
  • Miidori
    Ja tokfiorna: Fruktansvärt att man kan komma fram och säga att Siri är tjock! Varför ska man göra så? Man säger inget elakt om någon annans barn till föräldrarna(tycker jag)!!!Varför fixera sig så om barnens vikt? Låt dom vara bebisar/barn!! Huvudsaken är att dom mår bra, det är ju det som räknas!!! Blir så jääävla förbannad!! Tycker att den personen som sa så, borde be om ursäkt, för så gör man inte! Hade någon sagt det till mig, så hade jag fått ett utbrott!..!! Låt barnen vara barn!!!!

*GRRRR*
    Hatad av få, älskad av många :)
  • Småbarnsliv

Springsteen... Ja jag tror faktiskt det med att man ska lyssna, hade en bekant som kände på sig UNDER hela graviditeten att något var del, det fick de sedan bekräftat på Ul.. Så ja jag vill kunna släppa detta nu  

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • Angeelica83

Halloj....
    oj oj här va de hårda toner o påhopp...Skrikandes
    jag sa igår att ja tyckte att en liten bebis hade blivit lite rund och de va verkligen inte illa menat av något slag och tog denna person illa upp så hoppas jag verkligen att du skulle säga de till mig och inte prata me andra som hänger ut sånt i tråden...
    Tifa är ju själv väldigt rund o go och tycker barn ska vara som dom är och förstår inte ens hur man kan misstolka något så grovt...
    och tycker inte man pratar illa om barn överhuvudtaget...

ha en bra dag.....

Angeelica

• Springsteen
    Angelica.. måste berätta... rensade lite i lådor igår och hittade kort på dig sen vidis.. Ska ta med o visa på nån fika för dig nån gång...
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping