• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Thullan

Pärlan: Det blir ingen tjejkväll hos mig då jag inte sitter här ofta längre. Få planera in en ny när jag skaffat dator. Springsteen: hälsa grattis till din kompis. Kram

• tokfiorna

Springsteen: GRATTIS till Dzenita, va kuul!!!!
    Snacka om vår!!! Har varit i stadsan och nu på sofiagården på babysång..
    Man vill ju inte vara inne..men ska laga mat nu till en besökande..för jag äter ju pulver
    igen,hi, men första dagen..du vet måndag
    Miidori ska ut å cykla( hurtis)..ska laga min så man kan hänga på, är nog bra för sinnet oxå. Hej på allihopa så hörs vi snart igen.. CARPE DIEM

• Miidori

hehe har cyklat 1 mil idag, underbart i detta väder, men kan lova att jag var helt skakis och slut efter det, hahah!! Nu ska fisen ha mat här! MEn ha det så bra alla! Tokfiorna: D..Gjorde inget att du skvallrade om min cykling ;P...KRAMA!

Grattis till Dzenitas son!

Hatad av få, älskad av många :)
  • Gravisen

hej!

Miidori: skönt att höra att man e saknad av dig  KRAMAR...

Pärlan: ska bli så skoj med renoveringen vill ju göra så mycket men allt blir på sikt vi ska i allefall försöka göra bägge sovrummen o hallen innan vi flyttar in..köket o badrummet blir senare...

Inatt vaknade jag här o Willy var kokhet  o näsan bara rann på lilleman
    så nu har han haft feber o rinnande näsan hela dagen..svårt att sova ordentligt bara små stunder hela tiden.... gick ut en liten sväng o då sov han lite längre i alle fall...

Och Lowa fick en ny cykel igår med stödhjul o kan lova att hon e så mallig nu..det första hon sa i morse att hon ville ut o cykla 

kram på er

• Pärlan81

Thullan: OK då vet man det då!

Miidori: Skönt att få lite motion, hurtbulle du!

Nu ska man mysa lite med sambon.

kram

• Kottten

Go kväll!

Pojkår ja... fniss... än så länge e de väl bara pojkar om ja inte missat nån de här året... Får se vem som bryter den trenden...

Här blev de en promenad ida i de fina vädret!!!!!!!

E jättesugen på fika på onsdag men e såååå osäker... Melvin e ju trots allt bara 4 veckor än... o influensan e ju på topp.... så ja avvaktar lite till me att sätta upp mig på listan. Får helt enkelt se när de blir onsdag...

KRAM ALLIHOP!!!!!

• Springsteen

jag har åkt på en hosta så kanske inte ska komma i morron.... Ni märker om jag dyker upp... Vill ju inte smitta ner er.. tror att de kan vara allergi oxå.. men man vet ju aldrig...

Nu har vi varit i habo för 3egången för att hämta hem vår dammsugare men kommer hem utan nån gång ska vi väl få med oss den hem... ( vi har en annan som är ganska dålig )

Jag ska skicka iväg alla grattishälsningar till Dzenita För er som inte träffat henne så har hon varit med på några fikor (DH81 här) men har inte varit aktiv i tråden...

• Miidori

Kooottteen: Tycker du ska vänta med fika, tills du känner själv att du är redo :)..hehe

Är det nån som ej kan komma imån på säg gärnan till i förväg, så man slipper stå och vänta och undra! KRAM ALLA GOA!!

• Miidori

I morgon kan man ej sitta på Familjeliv!! GLÖM EJ DET! =/

KRAM

• Miidori

haha såg att det bara var mellan 9-11 nu
    hehe!!
    Gött det!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping