• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Springsteen

Vad jobbigt Pärlan.. men hoppas verkligen de vänder nu när solen kommer synd att du inte kunde komma med i morron!!!!!!

Har promenerat en massa idag o druckit för lite så nu har jag ont i huvudet...

• Nightwish

Jobbigt pärlan :/..Hoppas att allt blir bra snart!!! Jobbigt med massa sjuka barn hela tidfen, jobbigt för dom små med :/..

Castle: Vad kul att du tittade in, men stog inte så mycket?..får kolla in på din sida! KRAM

• isako

Counterfeit.. haha eller hur.. Ibland kan det .. om jag får lov att säga så..  Generad var skönt om någon annans barn lever mer jävel än mitt.. Usch vad det lät hemskt. Men det gör liksom det hela mer överkomligt på något sätt... Men gudarna vet att jag känner med henne Skrattande

Japp idag var det suuuperväder! Tyvärr blev det inte mycket av det hela. Städade för hela slanten idag, var ju tvungen att provköra den nya bettan haha
    Får passa på att hitta på något imorgon med Isak om det är lika fint väder..

Kram på er!

• tokfiorna

HALLOJSAN!
    Usch ja pärlan ni har ju verkligen haft superotur med eländeLedsen Hoppas ju verkligen att det vänder snart. Hoppas på fint väder idag(man blir ju bortskämd)
    Var på stan igår och käkade lunch på s.simons och under den tiden hann jag se 3 st av er här..kul. Johanna det såg tungt ut din stackare..men snart juSkrattande
    Ses idag ni som ska med, får se om jag hänger med på sången efter kanske blir lite vääl mkt för jag ska bort ikväll oxå men vi ses till fikat iallafall KRAAAM

• Kottten

morrn morrn!

En bättre natt här men inte bra. Gav lillkillen näsdroppar innan han somna igårkväll men inte hjälper de hela natten Så han har stökat lite inatt.

Ha en jättetrevlig fika i som ska dit!!!

Kramar!!!

Stolt trebarnsmor till Moa-97, Tova-02 o Melvin-07!!!
  • Castle

hej igen :-/

skrev jätte mycket igår, men jag fattar inte vart allt tog vägen?
    bara halva första raden kom med...

har väldigt lite tid över till internet. har nu en son (lilla Hampus) som kräver otroligt mycket tid av mig. Hoppas det lugnar sig snart. Han kan absolut inte ligga och sova på dagtid utan ska hela tiden vara på armen.

nu vet ni att jag lever iallafall

jag har inte glömt er, bara så ni vet, jag kommer igen när det finns mer tid.

kram alla

• Småbarnsliv

Alltså jag måste få skryta.. igår förmiddag hade jag en skitdag... Hade huvudvärk, skällde på barnen med mera.. Sedan gick vi ut 3½ timma & bara lekte av oss... Har även idag varit ute i 3 timmar.. Jag är en supermamma.. vill gärna annars sitta inne, men inte nu  

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • J e n n y A

Go kväll

Tack för en trevlig fika. Hoppas ni hade lika trevligt på babysången.
    Ha en fortsatt bra kväll allihopa.

Kram

• Springsteen

Småbarnsliv... utelek är alltid bra.. man blir så härligt glad av

Ja tack allihopa för fikat... Alltid lika trevligt tror dock inte de var så uppskattat att vi flyttade runt o såå de blängde ganska bra...skönt att vi snart kan vara ute och skräääla så mycket vi vill och skita ner

Synd att du Ozzie kom så sent... Sången var trevlig i alla fall

VI åkte upp till stadsparken efter och promenerade lite... (med alla andra barnvagnar ) o så var det ett får som måste vara dräktigt... gud vad jag kände igen mig.. vaggande och så såg man hur de sparkade... usch vad jag är glad att han är ute.. sista tiden var inte lika rolig som den i mitten Fast roligast är ju nu

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping