• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Kottten
    springsteen: mer info om måndag!!! pris? lite va för sorts träning? o om vi blir många, kan de bli fika efteråt eller nåt tror du? berätta!!!!! Jag e snart desperat över att få träffa er juh!!! hihi...
    Stolt trebarnsmor till Moa-97, Tova-02 o Melvin-07!!!
  • Kottten
    småbarnsliv: härligt att du känner så!! Du kanske kunde smitta lite till mig...
    Stolt trebarnsmor till Moa-97, Tova-02 o Melvin-07!!!
  • Springsteen
    Kottten skrev 2007-03-28 21:47:13 följande:
    springsteen: mer info om måndag!!! pris? lite va för sorts träning? o om vi blir många, kan de bli fika efteråt eller nåt tror du? berätta!!!!! Jag e snart desperat över att få träffa er juh!!! hihi...Stolt trebarnsmor till Moa-97, Tova-02 o Melvin-07!!!
    Skickar över frågan till Maxpax om hon läser
  • tokfiorna

Hallå!! Ja tack för fikat.. hmm är ju så svårt att få plats på fiken så jag säger som springsteen att va SKÖNT när man kan vara ute i det friaGlad Babysången tycker jag är super..allt sker i lagom tempo, fika och sångstund och så trevlig personal.
    Kul att träffa dig jenny(elakt av mig att kika in på ditt jobb idag och berätta om vad man kan göra när man är ledig,fniss) Vi gick iallafall utmed vättern vid kanotklubben och det hållet och sjön var precis spegelblank, så fint! Nu ska man visst tvätta igen, har ju jämt tvättstugan tycker jagLedsen men det går ju åt dessvärre, hej hej

• J e n n y A

tokfiorna...det tur att alla inte behöver jobba när det är så fint väder. Jag får trösta mig med att sonen har vart ute i skogen och njutit hela förmiddan åtminstone. Sen när vi kom hem va vi ute en stund med så han fick inviga sina nya sandleksaker.

Hoppas alla passat på och njutit av det fina vädret så gott de kunnat.

Ha en trevlig kväll....

• Thullan

Hej alla!
    Hur har ni det i det fina vädret? VI har det kanon. Har varit ute o gått idag runt sjön men stannat på ÖB och ica maxi.
    Nu sitter jag hos min mamma o där ska jag o Wilma stanna inatt. SEn imon ska jag hem o fika med en vän o efter det blir det att åka till mamma igen o GRILLA!!! Så gott!!
    Kram på er

• Småbarnsliv

Här är vi sjuka igen för 6:e gången sedan efter jul.. Ringde dagis idag & nu går det visst vattenkopper, så jag tror väl jag ska skicka Simon dit på måndag för att hämta hem det..
    Usch nej nu får det fan vara slut på dessa dumheter..

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? www.lixenstrand.org.uk
  • maxpax

Hejsan!
    Till all er som vill och kan komma på mamma-barn gympa på måndagar kl 10.30 på Friskis i Jönköping! Träningspasset är en form av uppbyggnadsträning för att "komma i form" igen men viktigast av allt för att motverka ömmande och stela muskler och klara vardagens alla påfrestningar. Passet är 45 minuter långt. Barnet är med er och ligger på golvet/liften eller sitter i bilbarnsstol. Mjuka "liggunderlag" finns i träningssalen men jag skulle rekomendera att även ta med en filt. Kanske även en liten egen leksak. Vid omklädning och dusch brukar vi titta till varandras barn om det är en önskan!

Fika/lunch låter som en bra idé för de som vill efteråt nu på måndag den 2/4!!!! Jag kommer att vara på plats... är det fler som vill?

Ha det. Kram Frida

• maxpax

PS. Jag tror att det kostar ca 50-75 kr för en gång. Alternativet är att köpa "ett prova på kort" för 150 kr. Då får du träna tre gånger och får pengarna tillbaka om du köper ett medlemskort senare. KRAM

• Springsteen

Vi tar en fika efter maxpax jag kan duscha där
    psst..-. tokfiorna du har inte skrivit upp dig

Ska iväg och fika i stadsparken nu råkade bli 3 satser bullar bakade igår (ca90bullar) vilket inte gick in i frysen o så ska vi till Dzenita o Denni ikväll.....

Mitt barn har ett så underbart morgronhumör.. smittar som bara den så härligt!!!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping