• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • MN72

Thullan: Tack! Det är så skönt att kunna lasta av sig här när det känns jobbigt.
    Hoppas allt går bra med din flytt idag.

• jomi

MN72: Styrkekramar till dig!!

Thullan: det blir träningsvärk på Söndag kväll för dig om du ska bära hela helgen Lycka till...

Springsteen: Köp minifom!!! min lilla gullunge måde kalas av att få dem..tar dem fortfarande ibland..

Helgplaner...Ikväll blir det fredagsmys..funderar på att be sambon köpa med sig lite go mat från Soya express! *dreglar*
    Imorgon ska vi på 2 årskalas så det blir väl livat värre
    Söndagen blir nog till att pyssla hemma, man har verkligen alltid något att göra när man har hus! men roligt är det!!

Just det... Lycka till alla ni med husplaner!!
    Therese ni hade väl redan hittat ert hus va? Skoj!!

Dags att städa av lite...tom det är roligt idag..hmmm.sånt humör skulle man alltid vara på!

Kram på er!

• Miidori

usch jag bara väntar på att sambon kommer hem just nu :D..Vill att vi ska åka upp till Ikea så jag kan shoppa loss, haha!..
    Men jag o Tindra vi har haft en riktigt myysig dag..Hon har varit helgo och glad hela dagen...

Jag ska städa lite på söndag tror jag...Inte haft nån ork för det denna veckan än :P..Hinner ju inte så mkt nu förtiden :P haha!!KRAM!

• Mammsing

MN72, om du vill prata om amningen så skriv gärna i min gästbok, jag har med mina tre barn stött på de flesta problem känns det som. Allt från dålig viktuppgång, till söndetrtrasade bröstvårtor, barn som vägrat bröstet osv. Vill du verkligen amma så ge inte upp! Du kan även få fin hjälp från amningshjälpen. enda sättet att få upp produktionen är ju att amma ofta men om du känner press så hjälper ju inte det.

• Mammsing

Springsteen, har din lille kolik tror du? I så fall får du kanske testa mjölkfri kost om inget annat hjälper. Prata med BVC.

• Miidori

Jag längtar som bara den till på Tisdag weeehuuu :D:D

• Gravisen

oj oj här är ni aktiva 

idsag åkte vi till mamma en sväng, hur jobbigt som helst att dra vagnen me ståbräda och ett antal cm snö på vägen men men nu behöver jag ju inte träna armarna någo denna vecka 

ha en trevlig kvä'll alla  nu aka jag ut o äta

kram på er

• Thullan

Gomorron.
    Trött jag blir, har köpt en säng på Bergmans möbler o det fattas pugg till den + att mittbrädan är för LÅNG!!! Ringde dit nu men de kan inte komma förrens måndag!!! Få väl sova i gamla lägenheten till måndag då eller på madrass på golvet. Herregud när allt gick så bra så strula det till sig ändå.
    Kram

• Tintan

Godmorgon

Thullan:Vad ledsamt,man blir ju så besviken.
    Kram på dig.

Jag längtar med till Tisdag,men visst är jag lite nervös för att ge mig ut på buss och fik själv med 2 små barn *ler* får bara hoppas att det går bra.

Idag ska vi nog ta en promenad bort till en pulkbacke så benji får åka.

Annars bara koppla av

Kram

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Miidori
    Tintan: Vi andra kan hjälpa dig så gott vi kan!Ifall du inte kan mata bägge, så kan nån hjälpa dig och en av tvillingarna :D..Jag ställer gärnan upp :):)..Vi ställer upp för varandra i denna tråden :DFlört
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping