• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Springsteen

Tisdagen Den 30/1 kl 13.30

Cissie och Tindra
    Therese & Ebba
    Madde och Wilma (om Wilma är kry)
    Petra, Lowa o Willy
    Camilla & Wilmer + kompis Dzenita (DH81)
    ev  Frida & max (maxpax)

Castle: om du parkerar i sesamhuset kan du ta sällskap med oss..  Kan mötas utanför sesam vid 13:10 om du vill ????

• Miidori

Ska bli mega kul i morgon på fikan!Längtar som bara den!hehe!..Wiie..ska bli kul o träffa alla nya med..KRAM!

• Gravisen

tittar in en sväng

hemkommen från träning nu så härligt men nu kommer mna la ha sån träningsvärk i morgon   aj aj aj...
    sist satt den i i 3 dagar 

har bil i morgon så då får jag leta parkering    så jag möter upp er utanför fiket istället om det tar tid.....

kram på er

• Miidori

Gravisen: Det är coool lungt! =)..synes imån..Skrattande

• maxpax

Hejsan... Var på stan idag. Tränade, åt lunch och shoppade lite till Max. Gick aldrig till Per och Lisa men hittade lite på H&M. 80 kr för ett par snickarbyxor!!! Om jag kommer till fikan imorgon så möter jag förmodligen upp vid Juneporten. Ha det bra allihopa...

• Springsteen
    Maxpax: 75:- för snickarbyxorna jag köpte på per & lisa upp till strl 80 tror jag de fanns..  ... D o jag köpte var sitt par i olika storlekar så kan vi byta sen

Hade visst köpt 5 par byxor i dag till han... fast i olika storlekar sen fick vi ett par byxor o en skjorta av sambons mamma idag me
  • Miidori

hehe jag gjorde massa fynd på kappahl i lördags :D..massa kläder i stl 74 till Tindra..Hon kan knappt ha stl 62/68 längre.. :P:P..haha!

• J e n n y A

Godmorron allihopa.

Håller på att göra iordning mig samtidigt som jag kikar in här.
    Hoppas ni får en en trevlig fikastund idag då jag själv måste jobba. Kanske kan följa med en annan gång.
    Ha en bra allihopa!!
    //Jenny

• Miidori

Tisdagen Den 30/1 kl 13.30

Cissie och Tindra
    Therese & Ebba
    Petra, Lowa o Willy
    Camilla & Wilmer + kompis Dzenita (DH81)
    ev  Frida & max (maxpax)

Ändrade till det lite!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping