• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori

För mig är det helt okey att Lowa följer med!...Tycker ofta att dom mindre barnen snorar till och från..haha!!..inget ovanligt direkt!!..hehe..!

Nu ska jag snart städa!PUHH!!Wish me Luck!
    kram

• Miidori

Men Thullan vi gör la så, att jag kommer till nya musik, sen går vi och möter upp tessan o Ebba vid klippoteket och sen gå vidare mot nyfiket eller?Är det någon mer som vill att vi ska möta upp tex vid juneporten? KRAM!

• therese o ebba

Miidori: Jag kan ju komma till Juneporten o möta upp er så slipper ni ta omvägen förbi Klippoteket =).

Har varit på riktigt dåligt humör idag! Börjar bli väldigt trött på människor som tror sig veta vad som är bäst för min dotter. Men så fort jag kom in här på tråden så blev jag på bra humör, tur att ni finns, ni är för goa . Jag får väl lätta mitt hjärta på tisdag (om ni orkar lyssna).

Kram på er alla!

Mamma till Ebba 061011
  • J e n n y A

Hej hej

Får man va med på ett hörn här?

Vill inte tränga mig på.

Verkar va så trevligt här.

• jomi

Jenny A - Självklart är du välkommen!!!!!

Therese... kan känna likadant,folk har massa jäkla åsikter!!
    Bara som när vi valde namnet..många sa att de inte tyckte om det..hur nice är det då?? och massa annat skit får man ta!
    Grrrr blir såå irreterad men man har lärt sig räkna till tio nu..men skulle det bli för jobbigt så säg ifrån,det brukar hjälpa!! kram till dig!

Håller med om att man blir glad här inne men jag har såå grymt dåligt samvete för att jag inte följt med på fikat än *skäms*
    men jag är lite blyg av mig också ser ni.....

Nu ska jag ta ut en go kladdkaka ur ugnen *mums*

Ha det så gott

• tokfiorna

Hej svejs alla!!
    Har hört att där bubbel och blandat låg(vid tapeten)så ska det öppna ett babyfik YEEEIIII!Det ska vara massa kuddar och så på golvet, de ska sälja lite barnkläder mm bla katvig..Tänk va kul om nu detta blir ett riktigt mysigt fik och att de håller fast vid att de riktar sig till barnfam, till skillnad mot kaffe paus.I början av mars ska de öppna..Kanske är vår då? jiipi
    Jag är riktigt sugen på att följa med på tis, tror ni att det blir för många? Får väl abonnera nyfiket..hi.Någon som har ett bra förslag på vad jag kan göra med köttfärsen jag tinat? Allt utom köttfärsås å biffar??? Kom med förslag..dreglar...

• Miidori

jag håller med Tessan!Likadant för mig...kan bli totalt vansinnig när folk håller på!!Som när min mamma ville bestämma ett 3:a namn till Tindra,fast vi redan bestämt att hon bara skulle ha 2 namn..Tindra theodora..Så jag blev så sur och sa att hon kunde adoptera ett barn och välja namn till..haha!Fast då hade jag en massa hormoner i kroppen med...*LOL!*

• Miidori

kanske blir bättre om jag och Madde går till Juneporten!...så möts vi där tessan!..Typ vid ingången då eller?

• therese o ebba

jomi: det värsta är att jag sagt ifrån och då är det lugnt ett tag sen börjas det igen, så himla tröttsamt!! Men men, får väl ryta ifrån ordentligt nästa gång Flört.

Miidori: ja, vid ingången blir bra, ska vi säga tjugo över ett? Och om det är nån mer som vill ta följe därifrån får ni hojta till.

Tokfiorna: Gjort något med köttfärsen än?? Jag åt en så himla god tacopaj igår. Istället för pajskal så låg det tacochips i botten.

Dags att ta hand om Ebba, tror nummer 2 är på g Skrattande.

Kram alla!

Mamma till Ebba 061011
  • Tiingeling

hej på er, nu har jag börjat å bli lite piggare efter operationen som fö gick bra med 4 hål i magen. inte lätt å bära sin lilla bebis dock när man har så ont efter åt. men nu går det bättre å de förbannade stenarna är borta!!! Fick med dem hem, vad jag nu ska med dem till? funderar på att lägga dem på uppfarten så jag kör över dem varje dag med bilen, skadeglädje!

hoppas att alla är friska å krya i vintervädret, visst är det vackert ute nu?

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping