• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori

Jomi: Hade jag varit dej så hade jag inte gett mig...Jag hade åkt upp till barnmottagningen en då, stått där tills dom tog sig an Tindra!...Hade vägrat åka där ifrån!Det är deras skyldighet att undersöka åtminstonde..Det är meningen dom ska lugna föräldrarna!Blir lite arg här när jag läste det du skrivit, att dom kan göra så...Dumma dumma!!

• Miidori
    Jomi: Jag tycker inte du ska ge dig!..Lika bra att få det undersökt så du slipper oroa dig!..Vet du vad jag brukar göra ibland, vid vissa situationer?Jag brukar läsa lagar och paragrafer och hänvisa till det, hehe!..Bara för att jag blir så attans förbannad ibland...Fast det har väl inte varit i sådana här situationer..men en gång ville jag få en kopia på min journal på ett ställe, och det verkade inte gå, så då letade jag upp en paragraf, och hänvisade till det..Sen var det tydligen inga problem..
  • Springsteen

man kan alltid göra en fuling
    RIng till barnakuten efter kl 17 så kan de inte neka dig att åka in ( de kan försöka övertala dig att stanna hemma o vänta.. men de får inte neka dig om du nu vill åka in..)

Nu ska jag ner o kolla per o lisa rean

• MN72

Hu vad mycket sorg i den här tråden på sistone. Hoppas vi slipper mer sånt. Kramar till alla berörda.

Vilket underbart väder det är idag. Ska nog ta en liten promenad med vagnen i eftermiddag

Thullan: Inte min sak att lägga mig i kanske, men barnvagnar som står i trapphus är en stor risk om det börjar brinna. Såg på Nyhetsmorgon nån gång i våras att det bildas massor med giftig rök från textilierna. Där jag bor är det förbjudet att ställa vagnar i trapphuset. De måste stå i cykelrummet i källaren om man inte vill ha dem i lägenheten. Bökigt, men vad gör man?

• MN72

Springsteen: Jag var på Per & Lisa i helgen. Var som sagt mycket utplockat. Inte mycket kläder till små killar kvar. Fyndade iaf 2 pyjamasar.

Nu vaknar E. Äntligen! Han har inte ätit sen 7, så det är verkligen dax nu.

• therese o ebba

Medistra: Fy, vad hemskt! Varför ska sånt här behöva hända?? Kramar

Varför hamnar jag alltid här på Familjeliv när jag lovat mig själv att städa?

Kram på er alla!

Mamma till Ebba 061011
  • Småbarnsliv

Jag skulle gärna följt med, men eftersom vi har haft magsjuka & jag har värsta gravillamåendet så hoppar jag det denna gången  

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?
  • Castle

Hej alla.
    Vår dator har strulat så det känns som om det var evigheter sedan jag var här nu (fast det var nog bara 3 dagar sedan

JAg får se om jag hänger med på fikat imorgon, förkylningen är mycket bättre, men det hänger nog lite på om jag kan ha bilen eller inte. Vill ju gärna att det ska bli dags att föda snart också, så jag hoppas på det i första hand

KAn någon förklara var nyfiket ligger? JAg har ingen aning?
    FAst i värsta fall kan jag ju möta upp er vid Juneporten.

• Miidori

castle..möt upp oss vid juneporten annars...nån som kan föklara vart det ligger, när jag förklarar blir det bara fel..jag bara virrar till det ännu mer Oskyldig

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping