• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Miidori
    springsteen:Vaa?måste man döpa sitt barn med andra nu :/..Fy vad knäppt..Nån man inte ens känner...

Jag ska inte döpa Tindra längre,tänkte det från början..Hon får välja själv sen när hon är äldre i fall hon vill Döpas eller inte...Funderar på att ha nån namngivelse fest eller nått i den stilen.Ha lite bjudning hemma, men får se hur det blir..Jätte fint med dop annars tycker jag!
  • Thullan

Håller med dig Tessan att det är jobbigt när folk lägger sig i, Wilmas farmor lägger sig i var hennes vagn ska stå i min nya lägenhet, tycker inte det är bra om den står i trapphuset. Inte nåt världsproblem hon behöver lägga sig i.
    Vill oxå säga tack för att ni här inne finns.
    Tessan den "pajen" har jag oxå ätit är så super god.
    Var det tacoships i botten o tacosås o philadelfiaost o sen köttfärs o sen ost?
    På tisdag får vi ventilera öga mot öga med varandra.
    Kram på er

• Miidori

ja blir kul på Tisdag och prata och ventilera ordentligt!!Sen blir vi ju så många med!!Wiiihuuu!"

• Thullan

Tur jag läser färdigt alla sidor innan jag skriver Såg vad Tessan svarat om tacopajen.
    Kram

• tokfiorna

Nu är pajen klar..nu ska den bara in i ugnen, sambon kom hem här nu och blev jättesugen,ser så MUMMA ut. Om det är ok så följer jag gärna med på fikat på tis??? Bor ju på torpa och tar gärna sällskap med nån om det går bra? Lite pirrigt ju när man inte varit med förut men så spännande..Ja heter ju som sagt Tessan oxå
    (hm, vet inte vad man kan kalla sig annars, får fundera)och min lilla tjej heter Siri..skriv om jag kan ta sällskap med någon?

• jomi

Usch!!! nu är min lilla bus super snorig igen,hon kraxar och hostar och är alldeles hes, feber har hon med...
    hoppas det går över tok fort!!! tycker det är så otäckt när hon är så liten

Det ut som det blir lite sömn i natt........

nån med bra tips hur man kan underlätta för henne..SKRIV!!!!!!

Kram

• Miidori

tokfiorna:klart att du får följa med :)..du är så välkommen såååå:)

• Springsteen

Var de ingen som gick från öster???? Kan ju oxå gå med gänget från juneporten om de är ok? Måste ju ändå passera Såg att de blir väl typ ALLA

• tokfiorna

Miidori: Tack för vänligheten..ni är så söta så tjejer..

• Miidori

Yepp!!Alla som vill Ta följe på Tisdag!! 13.20 vid juneporten vid ingången!..Alla är välkommna o mötas där!!..

Roligt att detta lilla gäng håller Jönköpingstråden vid liv!..Ni är underbara!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping