• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • 20120508

hello!

Tänkte bara kolla lite om ni går på öppen förskola?

Och i så fall vart? Den som jag går på är lite tråkig och har hört att det ska finnas en på kulturhuset som ska vara kul,,med massage och allt.

Men tipsa gärna om ni vet någon annan kul!!

Ha det fint!

• Miidori
    GRAVISEN : Hehe..Hon var ju lite busig :D:D..hehe...^^..men ack sååå gooo =)
  • Springsteen

Misanmi... vet att de är väldigt populärt i kristina gården... babycafe.. o babysång.. men aldrig testat själv än...

Vem var de som gick på rosenlunds??? tänkte gå dit nästa vecka...

• 20120508

kristina gården? vart ligger det?...jag känner igen namnet nämligen men är lite osäker..

jag gick inte på rosenlunds i alla fall...

har gått två gånger på junedals öppna förskola,,,trevligt och så, men man går bara dit äter frukost och sen går hem typ...inga aktiviteter eller nått sånt och det blir ju lite långtråkigt...

• Springsteen

huset jämte kristina kyrkan.. öster.. mitt emot wasa påtår...

misanmi skrev 2007-01-30 21:40:37 följande:
    kristina gården? vart ligger det?...jag känner igen namnet nämligen men är lite osäker..jag gick inte på rosenlunds i alla fall... har gått två gånger på junedals öppna förskola,,,trevligt och så, men man går bara dit äter frukost och sen går hem typ...inga aktiviteter eller nått sånt och det blir ju lite långtråkigt...
  • Småbarnsliv

Vill inte göra någon upprörd, men var det någon som hade en kompis eller släkting som hade förlorat sin son häromveckan?  

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?
  • Miidori

småbarnsliv:läs igenom tråden..kram

• Pärlan81

misanmi: Men går du på 0-4 mån då?

Jag o några till ska börja nästa vecka där 4-9 månaders. Har dom inga aktiviteter? Som babysång? Det brukar ju de flesta skolor ha ju. ¨Tråkigt i så fall.

• Miidori

åh jag måste bara dela med mig av min lycka :D..hehe

Tindra sov från 20.00 på kvällen o vaknade vid 08.00 i morse...WIEE!!..Äntligen har vi fått in sovrutiner, känns så underbart!..

Hoppas alla har det bra!! KRAM

• 20120508

springsteen: aha, ja nu vet jag vilken du menar.. ska kanske kolla in den då..

Pärlan81: Jag vet inte hur det är på 4-9 mån gruppen men 0-4 är det INGET sånt... ja, lite tråkigt faksiskt... därför hade jag tänkt och testa nån annan.

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping