• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • tokfiorna

Lät ju ursmarrigt Therese(heter oxå Tessan,ha)..
    Låg det bara tacochips i botten? Var de även på sidorna eller var det pajdeg där? Och var det bara köttfärs i fyllníngen? många frågor..tacksam för snabbt svar..då ja snar ska knalla ner t konsum..jisses va hungrig jag blev..tänkte överraska sambon med nytt recept..

• therese o ebba

Tokfiorna: Det var bara tacochips i botten (ingen pajdeg). Sen var det köttfärs med tacokrydda. Överst var det philadephiaost o creme fraiche ihopblandat och riven ost över allt. Så fick vi sallad till det. Jag hoppas det blir gott! Kramar Therese Glad

Mamma till Ebba 061011
  • tokfiorna

woow..TACK..idag skiter jag i den sura bantningen..
    Ska genast handla!

• Pärlan81

Hej på er!!!

Har en snuvig liten tjej härhemma. Men jag hoppas det blir bra tills tis såg att ni tyckte det var ok för Lowa

Jag möter upp er också vid juneporten om det går. Vilken tid?

Kramar på er!!!

• Gravisen

Hejsan!

vad bra då vet jag att det e lugnt me Lowa men kanske så får hon stanna hemma men ni vet ju hur det gick sist 

nu har jag varit hos syrran o rensat hennes garderob kanon ju 
    o mumsat kladdkaka, tur att ma ska träna i morgon 

JennyA: välkommen det e bara att hänga på 

Tokfiorna:  klart ni ska hänga me på tis   vi blir nog ganslka många tror jag men vad gör det...bara skoj ju 

vad roligt med ett barnvänligt fik så skönt om man kan låta de små få leka lite ju medans vi mammor sörplar kaffe o tjötar  Skrattande

• Gravisen

ja just det kanske blir det så att jag tar tåg o då möter jag gärna upp er på juneporten...

Miidori : vilket temprament du har    dig vill man inte göra sig osams me  Skrattande
    nää skojar bara ... skit jobbigt ju när folk ska lägga sig i hur man vill göra med sina barn..jag har haft turen o sluppit det  men ibland så klart....
    som barnens gammalfarmor:  som  kan fråga om man inte har mössa på henne innan amn hunnit få ner den från hyllan 
    typ sådana saker o det e jobbigt men försöker ha överseende med det

• Miidori

haha jaa Gravisen..jag har fått en massa skin på näsan sen tindra föddes, för att man blev överkörd en hel del..speciellt på BB..Sen efter det så har jag helt enkelt lovat mig själv att ingen ska få köra över mig igen, inte på det sättet i alla fall!...Men ska ta hårdare tag, för en del personer fattar ju inte vad man menar, och ska pika och grejja..usch ja!

Yepp vi synes vid juneporten vid 13.20 blir ju kanon!..

Då är det thullan,Miidori, Therese o ebba, Pärlan81 som synes vid juneporten vid 13.20 vid ingången!..är det någon mer?

Hoppas att alla har haft en bra helg?

KRAM!

• Miidori

Då är det thullan,MiidoriTherese o Ebba, Pärlan81, och gravisen som synes vid juneporten vid 13.20 vid ingången!..är det någon mer?

• Miidori

Lägger in fikatiden

Fika Träff på Nyfiket!

Tisdagen
    Den 30/1 kl 13.30

Martina
    & Emilia & Michelle
    Cissie och Tindra
    Therese & Ebba
    Madde och Wilma (om jag fått iordning hemma)
    Josefine & Molly (hoppas på barnvakt)
    Petra, Lowa o Willy
    Camilla & Wilmer

• Springsteen

jag har lite bacillskräck just nu men vi kan ju sitta på varsin ände av bordet gravisen..
    Ska bli kul att träffa alla ska försöka få med en blivande mamma oxå..

Har varit på dopinfo nu.. hade ju gärna velat ha ett ensamt dop men de gick inte... får ringa runt till andra församlingar i så fall... hade ju annars varit kul att ha dopet med några man kände.. men alla mina kompisar ska inte döpa sina barn... svårt... tycker de är så trist med dop i samband med gudstjänst och 2 andra barn..

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping