• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • medistra

tack för alla fina ord angående lilla Vincents död, det känns fortfarande tungt, och det värsta är att man känner att det inte går att ge den tröst som man vill kunna till sina vänner, vad vi än säger och gör så är ju deras sorg enorm, skulle så gärna vilja ta bort sorgen helt, så de slapp lida, det är det som gör ondast i mig, att de mår så dåligt och att jag inte kan göra så mycket åt det

igår fotades vi för JP så där kommer vi vara med inom en vecka och på fredag plåtas vi för jönköping.nu (ifall någon är nyfiken )
    usch tycker inte om att vara med på kort egentligen och ännu mindre i tidningen för allmän beskådning

• therese o ebba

Miidori: Vad skönt att Tindra sov så länge!! Ebba har ju sovit ganska bra senaste tiden, 8-9 timmar i sträck, men i natt var hon vaken mellan 3.30 och 5.30. Så idag är jag ganska trött..

Hoppas alla får en trevlig dag!

Mamma till Ebba 061011
  • Pärlan81

Miidori; Så kul att hon fått mer sovrutiner!!! Ska man vara glad för!

Molly äter ju 1-2 ggr per natt, dessutom tar hon inte napp (precis som sin kära storebror inte heller gjorde först) så hon vill snutta lite extra ibland. Så jag undrar när sovrutinerna ska komma eg....

misanmi: Hoppas verkligen det för annars är det ju lite tråkigt!

• Gravisen

hje hej!

nu håller snön på att regna bort ...det får ju hellre vara snö än slask  usch...
    vad härligt miidori att hon sovit så länge...Willy e så täppt i näsan framåt senare natten att han har svårt att slappna av  speciellt framåt 6 snåret  stackarn 

• Miidori

tessan: Vad jobbigt ://...stackare :(

• Miidori

gravisen :/ vad jobbigt...Hoppas willy blir bättre!! KRAM

• Springsteen

Godmorron
    Jag tror att minifom dropparna har hjälpt.. de tog bara 20min innan han somnade igår (istället för 2h) och har inte varit så där "skitförbannad på 2sec" sen vi börja med dem igår eftermiddag... UNDERBART!!!!!

Är avis på dig Miidori som har en sovande dotter ca 12h!!! Undra när de händer

Sitter o väntar på min moster som skulle komma vid 11.. men ringde o sa att de är ca 1h sena o ska förbi mormor... och nu är det 2h snart... Funderar på om man vågar gå ner till tvättstugan...

Vad händer för alla idag??? ska nog gå ner till stan o hämta ett paket när moster varit här.. undra vad de kan vara i de lika spännande varje gång.. o jag är där ganska ofta så undra vad de tror 

• MN72

Hoppas ni hade trevligt på fikan igår. Jag börjar längta efter att följa med igen. Får se om det kan bli i nästa vecka.
    Fast jag måste nog gå till frisören innan. Vill ju inte skrämma livet ur alla

Idag var det vägning igen. Emil har passerat sin födelsevikt och väger nu 4090g. Så underbart .
    Imorgon ska vi till amningsmottagningen igen. Knölen i hö bröstet vill inte ge med sig trots penicillinen, så nu ska de kolla om det är var i det iaf. Hoppas inte.

• roperta

Hej! Får man va med här? är ni gravida alla eller hur är det?

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping