• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Kesso

Hej! Nej! Det tror jag inte att alla är gravida här? Det är inte jag. Jag måste ju vara med och skriva lite här så jag vet hur det fungerar. När ska ni fika nästa gång? Jag vill gärna hänga på om jag kan. KRAM

• Pärlan81

Kesso finns en nästa fika redan, kopiera listan o skriv in er.

Här har  vi följt varran sen vi alla var gravida, de flesta har fått nu.

• HaltaLotta

Hej på er!!! Jag bor förvisso inte i Jönköping, men har planer på att flytta dit runt augusti i år!!!! Närmare bestömt till Habo! Är uppvuxen där och ska alltså flytta hem igen! Har inte kvar några kompisar från barndomstiden, bara några få, och tänke att man skulle passa på att lära känna lite folk här på FL kanske??!!!

Vilka är ni som hänger här? Träffas ni ofta? Den som orkar får gärna köra en kort presentation!!! Den som är nyfiken på mig finner mer i min press....

It´s still a secret
  • Springsteen

Hej alla nya!!!!

alla är välkomna Fika brukar vara nån gång i  veckan och olika tider dagar... o alla har inte varit med o fikat... jag har bara varit med på en o då var vi 4st... pratar gör vi om allt möjligt... och de är både gravida och mammor.. (fast de flesta har fått, men man är lika välkommen ändå)

• Sommartider

Hej..jag har inte varit inne här på ett tag förutom att jag la ut en länk för några timmar sedan...
    Jag bor i jönköping och är nu gravid i vecka 23... kanske det finns flera här som ska ha barn nu i vår sommar...

• Kesso

Hej! Tack! att man är välkommen in i gänget fast jag inte var med när jag var gravid. Jag visste inte om FL då. Jaså har ni alla följts åt enda sedan graviditeten? Hur kopierar man listan om man vill hänga med och fika? KRAM

• HaltaLotta

Tack säger jag också, för välkomnandet!
    Kul att träffa vänner på familjeliv, har varit med (är) i en Halmstadtråd där jag lärt känna en massa goa människor och vi brukar träffas då och då.... inte lika ofta nu då när de flesta jobbar igen, men vi fökerser iaf! Jättekul tycker jag!

It´s still a secret
  • Tintan

Fika 7/2-07 på Åhléns kl.13.30

Madde o Wilma
    Cissie o Tindris
    Tessan o Ebba
    Camilla o Wilmer
    Josefine o Molly
    Petra o Willy
    Martina o Emilia o Michelle

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Thullan

Välkomna alla nya!
    Kesso kul att du hittade hit, vi ses på lördag igen.
    Miidori: Tindra o Wilma sover lika då sån tur vi har som slipper vaken nätterna.

Jag längtar till fikat på onsdag eftersom jag inte kunde hänga med igår.
    Ha en bra kväll alla.
    Kram

• Gravisen

välkommen hit alla nya 

vilket tråkigt väder idag då 

i morgon ska vi o titta på huset igen längtar...
    o på fre så får vi veta om vi får det el inte..

kramar på er

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping