• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Castle

Ligger det in mot stan? Om jag har bil så parkerar jag ju i vanliga fall i sesamgaraget, men det kasnke är åt fel håll?
    ( från juneporten sett alltså)

• Gravisen

hej på er!

tillbaka från en skön promenad ute..helt underbart väder...

Medistra:  åå fy vad hemsk..säger som alla andra varför ska sånt här hända de små som har allt framför sig 

Springsteen: ja vi sitter på varsin sida av bordet  låter bra 

Nyfiket ligger nere vid tändsticksområdet längst bort om du vet var det ligger.. annars kan du ju komma till juneporten

• Castle

Gravisen: TAck, då vet jag nog vilket fik det är. Behövde friska upp minnet lite

VI får se om jag kommer..

• Thullan

MN72: Vi har ett utrymme under trappan där vagnen inte är i vägen men visst är det brandrisk. Men Wilmas farmor menar på att den inte ska stå där för stöldrisk, menar att jag ska ha den inne, inte kul i detta väder. Vi har inte nånstans att ställa vagnar hos oss så under trappan blir bra

Få se hur jag gör med fikat imon, Wilma är snorig men kan kanske bero på att det kommer tänder?
    Kram

• Springsteen

Fyndade ett par fräcka rutiga byxor och ett par snickarbyxor i lite större storlek och en munkjacka på Per & lisa... håller med om att de var jätteutplockat!!! Är ju 70% på onsdag... kanske ska dit o se en gång till större storlekar kommer de ju alltid att växa i...

Nu ska vi hälsa på en kompis i Habo... tänkte titta in på bortbytingen på vägen dit o se om de har nåt kul

• Miidori

En annan sak..Jag tror inte att nyfiket tar kort, så tar med er kontanter!!så man inte får krångla med det, lite retligt :P!! KRAM

• Tintan

Hej på er tjejer

Tyvärr får jag med ställa in imorgon, jag är kanonförkyld har vart till och från nu ett bra tag men inatt så kom hostan med och idag har jag ingen röst alls,så vill inte smitta ner er allihop.
    Verkar som många är riktigt förkylda nu, benjamin hade ju kruppanfall förra veckan och sen feber 40 grader i 2 dagar mysko...

Medistra: Varma kramar i er sorg,när ett litet barn rycks bort det går bara inte beskriva den sorgen,vi förlorade min mans systers lille pojk i september endast 4 månader gammal så fruktansvärt orättvist.

Jomi: trist att de inte tar en mer på allvar när man ringer in....men som sagt tetsa nezeril det funkar nog bättre.

Kram på er

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Thullan

Lägger in listan igen med ändringar:

Fika Träff på Nyfiket!

Tisdagen Den 30/1 kl 13.30

Cissie och Tindra
    Therese & Ebba
    Madde och Wilma (om Wilma är kry)
    Petra, Lowa o Willy
    Camilla & Wilmer

Vill följa med imon men få se hur Wilma mår, hon har varit så ledsen idag.
    Kan det vara så att de blir snoriga när de börja få tänder??
    Kram på er

• Miidori

Ni andra som också ska med på fikan, skriv upp er så är det lättare och veta vilka det är som kommer, så vi inte får stå å frysa vid juneporten för länge :P

• Castle

Hej igen.
    Det blir nog ingen fika för min del, maken måste ha bilen, och jag tar mig nog inte för att ta bussen in till stan.
    I vilket fall som... så behöver ni inte vänta på mig vid Juneporten, jag hittar till fiket själv i så fall.

Godnatt på er!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping