• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Springsteen

Tisdagen Den 30/1 kl 13.30

Cissie och Tindra
    Therese & Ebba
    Petra, Lowa o Willy
    Camilla & Wilmer + kompis Dzenita (DH81)

Ändrade lite till...

• Springsteen

Hoppas nån hinner se detta nu... jag hoppar oxå fikat... fick erbjudandet nyss om att åka till Lager157 om en timme o köpa lite barnkläder och gå i deras inredningsbutik.... o de är ju inte helt fel för en shoppoholic som jag

• Miidori

okey!Då vet vi det..!Då kommer inte din kompis heller va?

• Thullan

Hej!
    Är nu i gamla lägenheten o läser lite här i tråden. Jag vet att fikat är trevligt som vanligt. Hoppas ni åt nåt gott åt mig oxå
    Planera nästa fika redan nu kanske?
    Jag kan alla dagar nästa vecka utan måndag för då ska jag shoppa till nya lägenheten.
    Nån som har förslag på dag??
    Kram

• Castle

Hoppas att fikat var/är trevligt!
    Går här hemma och känner efter... vill att det ska sätta igång snart, har hela tiden varit inställd på att jag kan få för tidigt, i o m mycket sammandragningar, men än så har det inte hänt något. Lite ont i ryggen ibland, men inget regelbundet.
    SÅ det är väl bara att vänta o vänta o vänta....

• Thullan

Castle: Mitt började i ryggen när det satte igång. Jag trodde jag hade min vanliga ryggvärk bara
    Kram

• jomi

Mitt satt också i ryggen kanske på G ändå....

Mamma till Wilma 061031
  • Castle

Å jag hoppas det!
    fast det känns bara några gånger om dagen (typ 3 gånger om dagen), och släpper så fort jag ställer mig upp, fast precis som du (Thullan) säger så tror jag att det bara är vanliga ryggbesvär. (fast jag har ju inte känt av det något innan.

Sista veckan har jag bara sovit max 2 timmar i följd på nätterna, men i natt så fick jag sova 6 timmar i sträck, snacka om att jag var förvånad när jag vaknade och klockan var 6 redan. Det kanskee också betyder något...

• Pärlan81

Hoppas ni hade kul på fikat, tro jag nog

Jag kan alla dagar n'ästa vecka utan tis då ska jag på öppnis för första gången. Ta gärna nån annan dag... så lilla jag får hänga med NÅN GÅNG....suck suck.

Här hostas det fortfarande!!

Miidori; Hihi har du en liten tjockis? Molly är 4 mån o har 62/68 nu.

Kram kram

• Miidori

Ang fika! Jag kan alla dagar utan Tisdag och Torsdag...Vad säger ni om onsdag nästa vecka?
    Helst nångång på eftermiddagen :P..

Annars var fikat idag hur trevligt som helst!!!...Ska snart lägga in bilder, hehe!!

Pärlan81: Yepp Tindra är väldigt lång för sin ålder med..Sist vi var på bvc vägde hon lite över 7 kg, och var 62 cm lång :P..Nästa vecka så vet jag exakt vikt och längd, hehe!!

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping