• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Kesso

TINTAN:
    Jag kan ta bussen in på onsd. och tar gärna följe. Vilken tid tar du bussen? Vad går du på? Vi hörs.

• Miidori

Det är så roligt med så många nya i alla fall!..Detta är ju absolut ingen privat tråd eller något sånt, utan här är ju alla välkommna!Det är bara att hänga på! Ju fler vi är desstu roligare!!Längtar efter Tisdag! KRAM ALLA HÄR!!

• Miidori

Vad roligt att du OCKSÅ Vill komma med på FIKAT SOMMARTIDER!!Det ska verkligen bli roligt att se vad du är för en filur :D..

• Kesso

MIIDORI: Hej!Vad roligt att du tycker det. Jag är ny och känner mig då välkommen. Vi ses. KRAM

• Miidori

Jag kan också berätta att jag varit med i denna tråden sen den startades förra året..så jag har snart varit med här i ett helt år Så snart får man fira hihih :P!..Så man kan ju säga att man är lite Jönköping veteran, hahaKyss..*lite ironi*.. ..S

• Miidori

Det jag menade var att det är tack av alla ni som är här, att denna tråden hållts levande så här länge!!

• Pärlan81

Välkommen alla nya! Vad det poppar upp nya hela tiden, skojsigt!

LÄngtar till fika nu, hoppas vi får plats alla hihi.

Gravisen: Åh förstår att du längtar!!! Vi vill ha hus så gärna!!!!!

Kramelikram alla!!!

• Miidori

Hoppas att alla har haft en för övrigt bra dag, och inte halkat!..Höll på o halka mist 20 ggr idag när jag var ute och gick :P

• therese o ebba

Oj, vad det händer grejer när man inte har varit inne här på ett tag, många nya som hittat hit. Hoppas vi får plats på fikat...

Vi är ju några stycken som hängt i den här tråden sen start och vi har alltid vääldigt trevligt när vi träffas, mycket att prata om Skrattande.

Mamma till Ebba 061011
  • Miidori

tessan: Ja hihihi!!..Alltid en heel del att prata om Skrattande..Samtalsämnen tar aldrig slut känns det som..Dessutom brukar det bli 2-3 timmar innan man kan slita sig och vandra hem ;P

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping