• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Kesso

Halkat? Det är precis vad jag har gjort. MIIDORI: jag halkade på trappan ute i går och slog mig i ryggen och bägge armbågarna. Det var snorhalt i går kväll, Klantiga jag. Därför har jag haft lite ont i dag. Jag förstår om du höll på att halka i dag. Jasg gick sakta ute i dag.

• Kesso

Om vi inte får plats på fiket får väl bl.a. jag som ny gå någon annan stans?

• Småbarnsliv

Hejsan Ottisen... Så du hittar hit med.. Jag hänger i bakgrunden på denna tråden. Har inte varit med & fikat någon gång ännu, men hoppas att det blir längre fram när man har kommit förbi alla sjukdomar på dagis & har rutin. 

Annars är jag gravid med nr 3 & är beräknad till 14/9...

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?
  • Springsteen

halkade gjorde jag inte men blöt blev jag!!!! Usch vilket väder!!!!! men de var skönt att komma ut ändå

Känner att jag börjar bli så rastlös... I morron ska vi ta kort i alla fall till tidningarna.... Vart ligger atelje anexus??? låg väl på östra storgatan innan?? men flyttade...

• Thullan

Miidori: Fikat är på onsdag Kram på dig

Hej på er här inne.
    Nu kommer jag inte ha dator på länge men hoppas jag kan kika in nån gång per vecka.
    Kram på er

• Pärlan81
    Kesso skrev 2007-01-31 22:22:47 följande:
    Om vi inte får plats på fiket får väl bl.a. jag som ny gå någon annan stans?
    Nej det var inte så menat. Bara att vi blir många vilket är skoj!. Man får väl flytta ihop bord o stolar såklart
  • Miidori

thullan: nog var jag lite yr igår haha!!:P..onsdag menar jag juhe!

• Miidori

springsteen: Jag vet inte redigt var den är?..nån annan som vet?

• HaltaLotta
    Småbarnsliv---> Misstänkte nog att du fanns nånstans i denna tråden! Kul!

Jag hade gärna följt med på fikan MEN det blir liiite långt för mig att åka!! ( från Halmstad). *fniss fniss*
    It´s still a secret
  • jomi

Kul att det kommit så många nya!!  VÄLKOMNA

Har inte heller varit och fikat än trots att jag också är en veteran här inne!,
    har lixom inte bara blivit så....än!

Sitter fast här hemma med min lilla sjukling värsta hostan har hon fortfarande och snoret det rinner....stackare
    Skulle ju vaccinerats idag men de sköt på det till nästa vecka i stället!

Fråga: Smidigaste sättet att börja trappa ner på amningen hur????

Mamma till Wilma 061031
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping