• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Castle

TAck pärlan81, ja jag hoppas verkligen det sätter igång snart... Längtar som en tokig!

• Miidori
    castle: ja vi får hoppas att din bebbe kommer snart i alla fall!..Hoppas h*n fixerar sig snart med juhe! Lycka till när det väl är dags också!! KRAM
  • Kottten

hej alla!!!!

Tänkte bara tala om att ja ida fick min uppkppling igen så nu kan ja hänga här me er!!!!!!! Har en del att läsa igen... har ju inte kunnat hänga me så bra men de tänker ja ta igen me råge nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så va har ja missat o va händer?!?!?

• therese o ebba

Hej på er alla!

Stackars alla små bebisar med kolik! Är så tacksam över att Ebba slapp det. Man känner sig ju hjälplös om dom så bara är lite täppta i näsan... Jobbigt när de har så ont i magen.

Hoppas alla har haft en bra dag! Själv har jag käkat riktigt smarrig kladdkaka, mums Räcka ut tungan.

Mamma till Ebba 061011
  • Tintan

Halloj på er allihopa!!!!
    Idag har vi vart på sista babymassagen med tjejerna,var så trevligt.
    Sen blev det en långpromenad i det underbara vädret och nu har hela familjen sovit i 1½ tim ha ha ha helt yra nu.

castle: Håller tummarna för att din bäbbe tittar ut snart Kram

Medistra: Lider verkligen med dig massa styrkekramar till dig,benji hade kolik i 3månader fy vilken pers det var. Skall finnas droppar på recept att få,kolla det med bvc,hade väninna som fick det till sin pojk.

JennyA:Min son Benjamin har haft falsk krupp sen han var 1½år,startar oftast av väderförändringar som när det blir kallt eller om en förkylning är på gång.
    Har fått vara inne på ryhov och ventilera han några gånger och för att få betapred,(kortison tabl)
    Vi har nu alltid betapred tabl hemma och hostmedicinerna lepheton och desentol som man gör en mixtur av.
    Om de får krupp så ta ut honom i kall luften,eller låt honom sova med fönstret öppet,högt under huvudet,
    är så jobbigt att höra dem,det låter ju så fruktansvärt när det piper i bröstet på dem och hostan är så otäck.
    Kram till er.
    Kottten:Skönt med internet igen...

Vi blir ju snart av med vårat pga flytten Gråterfår hoppas man får igång det snabbt igen,ska byta leverantör så det kan ju ta lite tid.

Kram

Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin
  • Angeelica83

Hej Hej alla..
    får man hänga med på denna tråd..?
    Har en dotter som föddes i juli och har inte många vänner me barn skulle vara kul att träffa några.. är trist att bara gå hemma hela dagarna.
    Så jag följer gärna oxå med på en fika om de finns plats för mer

Kramar

• therese o ebba

Välkommen Angeelica! Självklart ska du följa med på fika!!

Mamma till Ebba 061011
  • Kottten
    Tintan: Jaaaaa!!!! De e toppen!!!!!! Men lite dåligt samvete över att man e så glad över en sån materiell sak... *skäms lite* Men nu kan bebis gärna vänta lite till...
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping