• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Springsteen

Misanmi... Jp tar på tisd o torsd mellan 10-12 halls hörna som de nämnde här tidigare...

sambon var jätte snusabstinent igår kväll och sur o grinig... samtidigt som han lovat att ta Wilmer så jag fick pyssla lite med korten som vi framkallat... o naturligtvis så ville han inte sova igår utan skrek ca 2h i sträck.. inget magont skrik utan bara tröttt... Så tänkte muntra upp sambon idag... funderar på att köpa nån öl o kanske nån ölkorv eller nåt sånt o ha framme tills han kommer från jobbet.. nån som har nåt annat tips på vad jag kan göra??

• Miidori

Tessan:Stackare :/..Fan vad jobbigt allså :/

• Kottten

hamnar helt utanför här juh!!! har inte JP o kan inte hänga me nåt! suck va trist! O kan inte fika än... ja ger snart upp!!!!!!!!

Guuuu va ja längtar efter att få komma ut lite! Träffa lite vettigt folk o skratta lite!!!!! Lova mig att ni fortsätter att fika så ja kan få va me snart!!!!!!!!!!!!!!!

• Castle

Counterfeit: Ja bf är idag, jag försöker till o med sjunga födelsedagssånger för bebisen, men den vill ändå stanna kvar inne i magen.
    Huvudet har legat nedåt i minst 1 månad eller 2, och barnmorskan sa att det är ingen risk för att det ska vända sig ändå. och det kändes ju skönt. Igår så låg bebisen skakade med huvudet fram och tillbaka, barnmorksn skrattade åt att hon kände näsan åka fram och tillbaka jättefort.
    Håller med dig om alla komentarer om att man är så stor, jag har legat över den översta kurvan i ca 2 månader, förra veckan kom jag ner på det översta strecket, men i går var jag långt över igen, Barnmorskan skrattade och frågade också om jag kunde andas överhuvud taget, Det har ju skunkit nu, men det spelar ju ingen roll när man är så stor
    Jag undrar också om det är en elefant som ska komma ut.

Kottten: Hur går det för dig då? Inga känningar på att det skulle vara på g?

• Castle

I helgen ska jag på 30-års fest, skönt att sysselsätta sig lite. Tiden går så långsamt i veckorna, när man går ensam hemma, så när helgen väl kommer och maken är hemma så vill man bara komma ut ur hemmet.
    Hoppas på att få titta på melodifestivalen på lördag också, men jag har hela tiden skrockat om att vi kasnke får lysna på radion från förlossningsrummet SÅ vi får väl se...

• Miidori

Castle:vad spännande nu när det är så nära!!..är så nyfiken på vad det blir, och allt det där :D:D

• Kottten
    Castle: Tyvärr e de skitlugn här... bara några otäcka förvärkar inatt... men de e borta nu... fast de gör inget. Om de itne tänker sätta igång på riktigt så kan de va!!!!!

Själv då??
  • Castle

KOttern: nä här finns det inga känningar alls
    Fast tyckte att jag hade lite aningens brun flyting i morse... kan det vara slemproppen tro? Jag vet inte... det var så lite.
    Och det betyder väl inget eller? Det kan väl ändå ta tid? Någon som vet kanske...???

• Kesso

Hej på er alla! Mycket trevligt med denna sidan. Jag måste då passa på att skriva lite så jag hänger med. I helgen för mig blir det god mat och gäster alltså fest. I morgon blir det babysimmet.

Jag vill önska alla en trevlig helg!

• HaltaLotta

Ni skriver mycket ni, tjejer!

Måste fråga, vad finns det för aktiviteter för bebis/barn i Jönköping? Babysim? Bibblan? Annat?

It´s still a secret
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping