• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Kottten
    Tintan: Det kan tyvärr ta tid ändå! Jag vet!!!!!!!!!!!!!! Vi bytte inte leverantör vid vår flytt o de tog nästa 6 veckor ändå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Springsteen

Välkommen angelica

Sambons syster ville komma på onsdag men ska försöka styra det så jag kan fika ändå.. (hon har inte sett han än då hon varit förkyld..)

• 20120508

medistra: vi ska också dit och fotas imorgon då kanske man ses... jag har bara hört att dom ska vara lite sura där :/ Men man får ju hoppas att dom är på bra humör imorgon i alla fall...

vet du om man får välja om man vill ha bara på lillan eller om man ska ha familj foto?

Jaja,kanske ses sär då!

• Springsteen

Vi har varit o fotat idag.. och de var bara familjefoto som gäller... coh de var trevliga både på JP och jonkoping.nu.... visserligen var den ordinarie sjuk...

• Kottten

Go morron på er!

Så himla skönt att kunna kliva ur sängen o direkt hit!!!! Helt otroligt va man saknat det!!!!

Så va ska alla göra ida? Här blir det åter en dag att försöka fördriva... Får nog bli pizza till kvällen... e så vansinnigt sugen på de...

• Miidori

Medistra: fina ni var i tidningen idag :)

• Angeelica83

Go morgon...
    Oj vilken jobbig natt. har knappt sovit nått har flyttat lillans säng till andra sidan rummet för att se om hon sover bättre av att inte ha oss snarkande i örat
    men jag är ju van att slänga en blick på henne om ja vaknar eller ligga och lyssna på hennes andetag.. har blivit en del springande i natt hehe..
    Men hon har sovit ganska bra iaf..
    Är de någon me tips på hur man får dem att sova en hel natt??

Ha en bra dag...

• Counterfeit

Jaså, Medistra är i tidningen idag, då ska jag titta när jag kommer hem... jag har ju aldrig träffat dig i verkligheten men vi får se om jag känner igen dig ändå. vet ju vad barnen heter...

Castle, när har du bf? Det var väl i början av februari, så nu får bebisen ta och fixera sig! Det bör den ju göra innan du ska föda, det lär väl inte vara kul om den ligger i säte och man ska försöka vända osv...

Var på min bm-koll igår. Mitt symfus-fundusmått hade ökat så att jag börja nå övre kurvan... konstigt att jag knappt kan andas. Det verkar bo en elefant i min mage... Är så gruvligt trött på alla kommentarer som handlar om att min mage nu blivit så stor... kan folk hålla klaffen? Jag lovar att jag är fullt medveten om det själv.

Johanna med ögonstenen Simon f. 041123 och syskon på väg, bf 070407
  • 20120508

springsteen:okej... så man kan ite välja då? ok,men det va ju bra att dom var trevliga i alla fall

vart tar man för jönköpingsposten då?

• therese o ebba

Godmorgon alla!

Ebba somnade 2.30 i natt. Jag brukar alltid amma henne på kvällen innan sängdags och det har funkat bra, men igår kväll var hon helt otröstlig (efter att jag ammat två timmar nästan). Fick gå upp o göra ersättning till henne och den slukade hon o somnade så gott efteråt och har sovit fram till tio.

Misanmi: bredvid Halls Hörna (och Mäster Gudmunds källare) tar ni kort  för jp.

Jaha, och vad ska alla hitta på för roligt i helgen då?

Mamma till Ebba 061011
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping