• Springsteen

Gravida/mammor i jönköping

Hej..
    Vår gamla tråd stängdes ju så jag startar en ny....
    Gamla som nya är välkomna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-13 18:29:34:
    Här har jag fixat en tråd som vi kan ha alla listor i... så man slipper leta i ca 15 sidor som jag gjorde nyss

www.familjeliv.se/Forum-11-271/m17392610.html

• Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping
  • Pärlan81

Finns ju allt möjligt ottisen! babysim går vi på. Öppna förskolan. Babyrytmik, mamma/barn gympa.

Kesso; Vart går ni på simmet?

Här myser vi bara. Jag ska i väg o sola sen o njuta lite av ensamtid. Sen ska vi ha myskväll, kika på En natt på museet, den som går på bion. Ni kan få låna den om ni vill, säg till mig så tar jag med mig den på fikan. Det är den filmen med Ben stiller o Robin Williams. Komedi.

Imorrn är det simmet sen blir det lungt.

Kram på er tjejer!

• Pärlan81

Castl: Håller tummaran att det kommer en bebis nu i helgen!

• Kottten
    Castle: har ingen aning om hur slemmisen "ska" se ut... har aldrig märkt av nån... men precis som du tror så kan de ta lång tid från de att den går... den kan tom nybildas. Så de e tyvärr inget tecken. Men hur som helst så har vi inte långt kvar nu!!!!!!!
  • Kesso

PÄRLAN81:På babysimmet går vi på rosenlundsbadet kl. 8.00.

Vad går ni på simmet?

• Pärlan81

Kesso: Vi börjar imorrn på atlantis spa kl 10.30. Gäller att man är morgonpigg då om man börjar vid 8

Castle: Angående slemmisen så kom det en (ursäkta mig ) en blodblandad slemklump ut med sonen när första värken kom. Det gick inte att ta miste på. Med molly så kom det då o då o det var så lite att jag inte eg visst om det var den eller inte. Men eftersom det inte kom nån sen så måste det ju vart det. Det behöver inte sätta igång det men det kan också göra det. Hoppas hoppas nu Castle!

• Kesso

Castle: Det är nog snart på g. Efter att min slempropp gick som var brun rödfärgad så kände jag inte mycket bara lite molande mensverk. Sedan tog det ca. 2 dygn tills Vilma var ute. Det kan mycket väl vara på g nu. LYCKA TILL! Hoppas det blir inom kort.

• Springsteen

Min slempropp gick på tisdag kväll och Wilmer var ute på fredag morgon Värkarna började på torsdag morron...
    Min BM sa oxå att de var vanlig att man kände sig lite hängig precis ínnan... som om man hade en förkylning som inte ville bryta ut ungefär Se till att sov/vila så mycket ni kan... ni behöver de kolhydratladda

Nu ska vi hem till svärföräldrarna och äta middag... får väl se om han får sova där.. brukar inte få det och han har inte sovit många minuter idag... =kinkig bebis

Wilmer 4veckor idag!!!
  • Gravisen

hej!

oj vad man hade här att läsa då... 

välkommen angelica  klart det finns alltid plats för mer folk på fikorna 

här har vi varit hos tandläkaren idag sen var jag hos en kompis helt själv  (inte fel det) o tjatade idag...

e såå irriterad idag  idag skulle mäklaren ringa o ge slutbesked  men inte sa nicke o då har min sambo försökt ringa ett par ggr + att han ringt till fastighetsmäklarna o de skulle lämna ett meddelande till han  men ingen som ringde, tycker det e så jäv.. dåligt så här står vi o vet fortfarande inget  sååå arggggggggg
    säger som så många andra här
    tur att man har denna sidan att spy ur sig lite galla 

• Småbarnsliv

Castle---› Min slemmis såg verkligen ut som en snorlosk.. Allt kom ut på en gång samma dag som Hanna föddes.. Slemmis kom 6, klockan 7 började värkarna & klockan 17.13 föddes hon
    Medistra---› Hejsan! Fina ni var i tidningen idag, såg dödsannonsen med.. Det var också en födelseannons på en liten kille som förlorade sin mamma 2 dagar efter att han föddes.. + att min bror var med, fyller 18 imorgon

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Simon 0305, Hanna 0511 & Bf 14/9?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?
  • Kottten
    gravisen: har bekanta som lagt bud på hus o råkat ut för exakt samma sak!!! de fick jaga mäklaren i tre dar innan de fick nåt besked o då hade han iaf inget att säga!!! Så de drog sig ur för de kände sig så illa behandlade! Då visade det sig att de andra oxå tvekade o inte ville slå till... så mäklaren körde en fuling för att försöka trissa upp priset!!!! Fräcka en del är!!!!!! Hoppas de löser sig för er!!!!!!

Efter att ha läst om alla er som till slut fått bebis så börjar ja få lite hopp igen... ja slipper nog gå till midsommar då...
Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping