Inlägg från: Gumlan |Visa alla inlägg
  • Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Någon som ska gå på babysim på Onsdagar??? Hade varit kul att gå med någon.

• Gumlan

blickoptik & specsaver (eller vad dom nu heter, haha) som ligger vid torget typ ska va bra Min sambo går dit, BRA priser!

• Gumlan

Kändes som mensverk för mig med första månaden jag verkligen var säker på att jag inte blivit gravid trodde jag väntade på mensen, men nopp, den har inte kommit än

• Gumlan

VIXIE!!!!!!!!!!!!!!!!!! Var e bilderna

• Gumlan

Jag är späckhuggar fadder! Får jag va med i "klubben" ändå

Idag har Viktoria varit här med hoppgungan, hihi, Emil fattar inte så mycket men det kommer väl, hihi.

Tack för violen och pratstunden hoppas inte katterna käkar upp den! hehe

• Gumlan

Det blir man genom världsnaturfonden

Cittra - aah det var du som var med? Jag fattade inte vem från fl det var

Idag har jag badat i bajs *BLÄÄÄÄ* Precis satt mig med Emil i badet så bajsar han jätte mycket!!!! knasbebis!!!!!!! Så nu har jag ducshat i en evighet & tycker fortfarande jag luktar bajs, hehe.

• Gumlan

Magdis - Jag skrattade faktiskt också först

Sara -åååh va duktig hon är!!!!! Har hon stått på alla 4 & vaggat ett tag då eller? Emil kommer upp med rumpan i luften och ålar & rullar ganska mycket undra om han kryper snart med.

• Gumlan

Viktoria - vi har den där vi satte den det funkar bra han fattar inte riktigt vad han ska göra i den bara. hihi, men det kommer väl!

• Gumlan

GRATTIS Magdalena!!!! Vi ska hålla tummarna här!!!

• Gumlan

Det är väl fullmåne som sätter igång värkarna?? Då får vi hålla tummarna för Minke då!! Nån mer som ska ha snart?

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!