Inlägg från: Gumlan |Visa alla inlägg
  • Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Då var det dags igen kanske ska fråga om vi inte kan få evighets grej på denna slipper man starta ny tråd hela tiden!!

Välkomna hit alla Halmstads bor... föredetta Halmstads bor eller nästan Halmstads bor ska kuta runt och medela lite folk nu.... FÖRLÅT om jag glömmer någon, men det är ju så många!!

• Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!
  • Gumlan

Nu har ja sprungit runt en sväng men nu ska här sovas, men hoppas vi lyckas samla ihop oss, hihi.

• Gumlan

de e bra :) ja kollade runt lite & skrev till MASSA folk, men jag lär ju missat många ändå!

Vad har ni hittat på i helgen då flickor??

Jag var hos några kompisar i fredags, stannade ganska länge så Emil somnade bra på kvällen för en gångs skull! skönt!!

I Lördags var ja & en kompis på väla.. måste ju skryta lite till dom som brukar fika vi passade på att träffade Malin & Hanna!! Tror det blev kärlek vid första ögonkastet där, hihi, en riktig go unge var hon Hanna. Så vi sprang run t& shoppade, åt & fikade. Körde en aningen vilse när vi skulle hem, men men.

idag ska här slappas!!

• Gumlan

Cittra - Halmstad tråden ÄR spännande

Sara - ja de var jätte kul

LillaFruH - ojoj, snart är det dags passa på sista barnfria helgen då, hihi.

Trollbarn - kan du inte skicka några??

Catarina- . hihi, va bra, man kan aldrig få för många Halmstad trådar

Magdis - mycket möjligt!! om nån mer vill åka kan vi ju åka ihop, trist att köra själv så hojta till nån som vill med.

• Gumlan

Emma - jag har fått för mig att dte är efter ett visst antal inlägg (altså hur stor den blir) men det kanske är efter en viss tid

Ulrika - Du satt inte långt ifrån Anders på tåget han tyckte det var du, men var inte säker, men eftersom Dan stog på stationen så var det ju du.

Johanna - *springer direkt till galleriet*

Ja tror Emil börjar bli sjuk Han har hostat inatt... men det kan väl va avandra anledningar? Han har ingen feber och är inte mer snorig än vanligt.

• Gumlan

Vår granne kom hit idag... hon ska flytta och frågade om vi ville ta över hennes 3a, SJÄLVKLART vill vi det!! Blev JÄTTE glad!!!!!!!!!!!! Ringde hfab... och det gick absolut inte för sig!! För det var så orättvist om vi gick före i kön!!!!!!!!!!!!!! *gråter* 3 KATTER & 3 MÄNNISKOR SOM TVINGAS BO PÅ 45 KVM DET ÄR ORÄTTVIST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Gumlan

Nu är läget lite bättre här, har gråtit av mig lite

LillaFruH - tack för kramarna värmer! och visst är det skrämmande att folk skjuter ihjäl varandra Halmstad har väl ändå varit skonade från sånt ganska mycket??

Magdalena - stackare!!! Hoppas det blir bättre SNABBT! och usch, dom skiter ju fullständigt i sina hyresgäster!!! Har en kompis som bröt med sin pojkvänn och dom var ju tvugna att flytta isär ganska akut, men nej nej, det är bara att ställa sig i kön funderar på att skriva till tidningen & klaga!!

Ulrika - Nä, det sa han inget om fast han hoppade på i smålandstenar så han kanske missade det? Emil fick också sin 5 månaders spruta idag. Han har varit lite grinig, men mest sovit så dte är ju skönt.

• Gumlan

Magdalena - usch va obehagligt tur att ni missade det iallafall!! usch...

• Gumlan

Nu har vi varit ute & raggat hus ska till banken på Torsdag & se om vi får ta lån, men ja tror inte vi år det men men värt ett försök.

Inatt har vi sovit ungefär inget. Några timmar efter att jag lagt Emil igår vaknade han & skrek & så har det hålt på hela natten. Han har även varit febrig idag. Hur länge kan dom vara sådana pga vaccinationen? För jag antar att dte är därför han är sådan.

• Gumlan

nopp, han reagerade inte så sist, han bara var lite tröttare än vanligt. Han måste va sjuk på riktigt nu då han har fått alverdon nu men det tycks inte hjälpa... eller jo mot febern, men han sover inte JÄTTE påsar under ögonen har han.. ser ut som om han är 90 år!! Men han VÄGRAR att sova! har skrikit nu en timme, men han blir lugn om man leker med honom :-/ *suck* han behöver ju sova, inte leka!! fast han däckar väl poff sen.

Får inte länken att funka...

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!