Inlägg från: Gumlan |Visa alla inlägg
  • Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

LillaFruH - du är allt annat än misslyckad gumman!!!!!

Borboleta - nice hoppas du kommer hem i trygt förvar bara i ovädret!

Magdis - ja ja exprimenterar lite

Malin - jaaaa, klart!! Va kul, Emil saknar ju Hanna ju

& så vill ja passa på att tacka Emma så mycket för en trevlig dag & ja beklagar att jag itne fick skjudsa hem dig, hihi.

NUUU ska ja sova precis fått isäng ligisten!!! så vi lär ju sova till 10 imon natti natti!

• Gumlan

Här har det också flygit ner takplattor & dom nyputsade fönsterna går knappt se ut genom längre

Magdis, dte var ju synd du får dela med dig av ditt telefon nummer så kunde man ringt är visst en hel del som är utan ström, men skönt att den är tillbaka nu! Här blinkade det bara lite, den försvann aldrig helt. antar att det är mycket värre i hus.

• Gumlan

Anders mamma som bor i boda har inte ström än, jag läste att dte kan ta upp till en vecka för alla att få tillbaka strömmen jobbigt.

• Gumlan

Du är så välkommen så som jag skrev innan var dte ju synd att du inte hittade hit någon dag tidigare för vi fikade idag.

Men vad säger ni tjejer, fika får man ju aldrig för mycket av och det var ju många som misade idag, så ska vi ta en till snart?

• Gumlan

Urrika - är det drop innet som börjar nu? Vi kan inte komma denna veckan, Emils eksem har blossat upp jätte mycket inatt det är sååå jobbigt!!! Men på ett sätt kanske det är bra att det gjorde det just idag för vi ska ju på 6 månaders kontrollen idag, då kanske dom reagerar och går vidare med det!!!

Jag & Catarina pratade om det igår & tänkte att vi kan ju ta en ny fika till helgen eftersom så många missade nu så säg en dag!

• Gumlan

Nu har vi varit på bvc. Dom kunde inte göra nått åt eksemen nu heller *suck* men om dte itne blev bättre om en månad skulle dom KANSKE kolla vidare... *suck*

Annars var allt bra & dom tyckte han var så duktig så, hihi. Han väger nu 8360!!! STOOOR!

Lördag passar nog mig med ska på middag till helgen med vi har itne bestämt tid

LillaFruH - som Magdis sa, det kanske blir bättre nu när du slapnar av och itne tänker på det. Du är suuuper gumman! man ska inte behöva gå runt & va stressad.

• Gumlan

moimukulatt - betyder inte det hej små knattar? häärligt att strömmen är tillbaka! Då vill man gör massa saker som har med ström att göra, hihi, sånt man inte har en tanke på annars... bara för att man kan det igen!

*asg* heter det skavböke??? DIT ska ja flytta, bara för att kunna säga att ja kommer från skavböke

Catarina - då ska ja ta en titt men misstänker att dte är bilderna jag tog?

• Gumlan

aaaaaaaaaaaah nu vet jag varför Emil gnällt några nätter, han har ju fått en tand!!! hihi Jag har helt missat att tänka på det ju!

Blåser ganska mycket ute nu med, dom sa att det kan bli lika kraftigt som i Lördags

• Gumlan

hmm.. hur blir det på Lördag nu? Är det nån tid bestämt?

• Gumlan

Borboleta - ja tycker allt du ska komma ändå du kan ju alltid tita på våra bebisar och magar

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!