Halmstad tråd!!!!!
Jag kan inte heller på Onsdag
flyttar ju imorgon så onsdag måste jag försöka få ordning ju, ingen ro att åka hemifrån då!
Jag kan inte heller på Onsdag
flyttar ju imorgon så onsdag måste jag försöka få ordning ju, ingen ro att åka hemifrån då!
En ledsen & trött Maria tittar in en sväng... Flytten har inte gått något vidare eftersom jag mitt j*vla pucko lyckades krocka flyttbilen... 7000 kr kommer det kosta
Som om inte flytt och grejer var dyrt ändå!!!!!!!!!!!! Som tyr var kan vi ta det på avbetalning på ett halvår, men ändå, hur kul är det???
Så än har jag itne kunnat njuta riktigt av vår stora lägenhet, men det kommer väl! Skulle ju köpt nya möbler och grejer med, blir ju inget med det nu *suck*
Nästa vecka fikar jag gärna och kommer ifrån flyttstöket!!
Man kunde ta försäkring, fanns olika & välja på men jag hade skit brottom
så ja sa bara äsch, skit i det jag kör försiktigt
ja just det! Men jag körde ju försiktigt iallafall!!!!
Usch va trött jag är, jobbigt att flytta ju! Känns som om vi aldrig kommer bli färdiga, shit va skit man har
Ha enm trevlig helg alla!!!!
Har ingen hemförsäkring *skäms* men nu SKA vi skaffa det!! Sa jag i och försig efter att vi haft inbrott i bilen med *suck* Kan man inte bara få sådant automatiskt? Det hade gått ta på drulleförsäkringen om vi haft nån!
Borboletta - ja, det trodde ju jag också att vi hade, det var därför vi inte skaffade någon. Mrn sedan när vi hade inbrott i bilen så sa dom att vi hade inte alls några försäkringar genom facket! Men det är ju många som tror det?? Kan det va olika på olika ställen?? Men iallafall så skulle vi skaffat en efter att vi hade inbrott i bilen, men det blev inte av
Fyller Totte år idag? GRATTIS!!!!
nopp ingen barnförsäkring har behövt användas
vi har också trygg hansa.
Jag tror Emil har sin 3dje tand påväg nu! *suckar* undrar när vi ska få sova här hemma, dom kommer ju så tätt, hur är det med tänder för er andra?
Det räkte att vi skrev att barnet varit friskt
så det tror jag räcker för alla.
usch, jag är jätte trött! Jobbigt me all flytt & Emil e lessen
då hinner man itne göra så mycket! Nu är han på bra humör, peppar peppar!!!!! men nu orkar jag inte sätta igång me städning & grejer för nångång måste man ju få göra roliga saker med!!!!
Det är jätte konstigt för att Emil är jätte hård i magen och har varit det hela tiden nu när han får tänder... knasbebis!
"har nu 11 ränder" skrattar så jag nästan trillar av stolen!!!
ska nog också sova tror jag!!!! hahahahaha
jaaaa, vi trivs, men har lite svårt att känna dte i stöket och i allt det jobbiga! Vill bara att allt ska vara iordning & avbetalt & grejer NUUUU!!!!
Skulle lägga upp betalningsplan för skadan på bilen idag... men OJ hon hade glömt säga att 7000 var UTAN moms så dte blir ändo dyrare!! Blir galen snart!!!
Såfort jag hinner vänja mig vid en summa så höjs den! bläää.....
& Emils tänder är helt gaaaalna! 4 st är påväg i överkäken nu! Ska tänderna komma så snabbt?? Hur är det med era andra bebisars tänder??
Blir de inte fika snart?? Skulle va skönt att komma hemifrån lite!!
Ja visst kan man hyra hus
jätte smart, det gör både min sambos mamma, hans syster och en kompis till mig. Vi ville också det, men hittade inget...
Jaa ja vill fika!!