Inlägg från: Gumlan |Visa alla inlägg
  • Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

Cittra blev väl igångsatt idag?

• Gumlan

Välkommen hit! Hoppas det går bra den här gången!!!!

hm... någon som kan numret till möbelladan??

• Gumlan

oj Jag kollade faktiskt eniro, haha. Fattar inte vad jag gjorde för fel då?

• Gumlan

Viktoria - är hon inte med blend webbisar?

*vinkar åt Jenny*

Ottisen - Man har bara badbyxa på babysimmet Jag går själv, var bökigt första gången men nu går det ganska bra. tvättar Emil i sådan "bytta" som fins där, sedan torkar jag honom och tar på honom, sätter han i bilbarnstolen & tar på mig sedan duschar jag när jag kommer hem istället.

Fika hade varit trevligt, om man hinner i flyttstöket

• Gumlan

ulle - *Asg* Jaa det vill till att hitta posetiva saker i allt

Magdis - åh va duktig han är! Nu vill dte till att verkligen ha ögon i nacken Ja kan inte fatta att Emil någonsin ska gå, haha. Hna krälar & rullar runt här... ska han inte göra det alltid? hihi.

• Gumlan

Ulrika - haha, jaaa det var det!!!! han är nästan kändis nu, hihi. intervjuen var mycket längre, men dom tog bara med en kortis, hihi, kul.

• Gumlan

Hur länge räkte er första ad droppar burk? Ja e kass på att komma ihåg det! Den är fortfarande kvar!!

Emil håller på att få en tand till, han är jätte ledsen stackaren, men den är nog uppe imorgon hoppas jag. Han grinade i 3 dagar sist. Är alla tänder lika jobbiga eller bara dom första? om nån vet?

• Gumlan

onsdag blir lite tait för mig, flyttar ju på tisdagen så vill bara va hemma på onsdag, men torsdag låter bra

jaaa hoppas det kommer många nya!!

• Gumlan

vet ni? Jag körde Emma till bb inatt *dödstrött* Dom behöll henne! (vattnet hade gått) SPÄNNANDE!!!!!!!!!

• Gumlan

Emma (minke) har fått en son! En Elis www.lthalland.se/extra/baby/&action=baby_show&id=14384 hihi jag fick skvalra & kolla va sööt hon är har hälsat till mig, hihi.

blir det fika på onsdag?

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!