Inlägg från: Gumlan |Visa alla inlägg
  • Gumlan

Halmstad tråd!!!!!

När vi var där så var det jätte lugnt men det kan ju berot på att dte var mitt i veckan. Men vi kan väl testa att träffas där, är det mycket folk kan vi ju gå nån annanstans Det är ju smidigast med barnvagnarna.folk kanske inte vill ge sig ut i blåsten, hihi. 13 - 14 passar bra tycker jag med.

• Gumlan

va duktig han är *klappar händer* söötis!! hihi

• Gumlan

MammaIa - va tråkigt att du missade

Nu till något kul......................

VI HAR FÅTT LÄGENHET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÄR SÅ GLAD SÅ JAG DÖR SNART!!! HAHA! Tror fortfarande att nått kan skita sig. skriver kontrakt på måndag.

• Gumlan

Ulle - ja det är jobbigt i början, men det blir bara bättre!! ja 3 veckor är för tidigt, tror att dom måste va 2 - 3 månader iallafall? är itne säker.

Borboleta - TACK Om inget går fel flyttar vi redan nästa månad!!! hihi

• Gumlan

Här på bäckagård!!! Var en som svarade på min bytes annons!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

• Gumlan

Magdis - I know!!!

Viktoria - ja då är jag hemma men påminn mig gärna Jätt snällt att jag får låna den! Se om Emil fattar något

apsu - tack Det var ju en tjej som svarade på min bytes annons! Lite tråkigt att man ska behöva fixa allt själv, men jag är såååå glad ändå

Ja tror Emil försöker säga pappa nu, han har ju sagt mamma ett tag, hihi. pappa låter mer bawa baba gulligt. Sen brukar han hålla i saker & typ åka med dom i luften & säga bum bum bum, men han kan väl inte fatta bil och brum brum redan??

• Gumlan

Jag sydde kläder till Emil nu på förmiddagen, hihi, hade inget att göra. Ta en titt i mitt galleri om ni vill

• Gumlan

80.5 kvm så den är ju "lite" större än den vi har nu ååååh, vill helst flytta idag, hihi. Men vi behöver ju lite tid att packa, men om 3 veckor blir nog flytten av!!!!

• Gumlan

haha, jaaa fatta det

ska sticka dit & snoka snart. hihi

• Gumlan

Magdis - ja dte var jätte lätt blidde en sleepover med eller vad det nu heter. skit kul ju!!! Jo, dom var 2 kompisar som bor där och den ena kompisen har fått egen lägenhet nu så han flyttar till 1 februari och då blir den andra kvar med hela 3an själv ju

Johanna - har du börjat på babysim än? eller jag menar har det börjat än??

Borboleta - haha, ja så gör jag också fortfarande, har ju itne träffat alla

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!